.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Greek

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 18:20

.
Laatst bijgewerkt door Greek op 18-05-24 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirgeenjam

Re: [SONG] Maybe - Yiruma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 18:22

Meiss, niet zo negatief, je speelt best goed <3

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 18:29

anna je speelt hartstikke mooi, niet perfect maar niemand hoeft perfect te zijn en het is zooooveeel beter dan mijn gitaar spel :+

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 18:49

Haha dankjullie :+:

En Jolanda, dat valt best mee toch? :P Je komt er wel haha :)

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 18:52

Ik zag Yiruma staan en dacht daar moet ik even naar luisteren. Klinkt al goed hoor! Misgreepjes, ah hou je toch. Doen of je neus bloedt, doorspelen, dan valt het het minst op en de gemiddelde leek hoort het dan niet eens met wat geluk. :D Als je eindnoten altijd maar kloppen, het eindstuk blijft hangen bij de meeste mensen... Dus daar liever geen fouten in maken. Ging in dit filmpje volgens mij wel goed, dat slot, filmpje is net drie seconden te snel afgelopen eigenlijk... Maar kniesoor die daar in deze oefenfase op let :P
Speel je dit van bladmuziek of op gehoor uit je hoofd van hoe je m van Yiruma kent? In beide gevallen is het knap trouwens. Ik ben momenteel mijn tanden stuk aan t bijten op The Rain, prachtig stuk, akelig stel mollen en grote grepen soms... Nu ook net een weekje mee bezig. Maar wat maakt die man mooie muziek he...
Ik zeg: lekker doorspelen!! :j

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 18:59

Miekje1979 schreef:
Ik zag Yiruma staan en dacht daar moet ik even naar luisteren. Klinkt al goed hoor! Misgreepjes, ah hou je toch. Doen of je neus bloedt, doorspelen, dan valt het het minst op en de gemiddelde leek hoort het dan niet eens met wat geluk. :D Als je eindnoten altijd maar kloppen, het eindstuk blijft hangen bij de meeste mensen... Dus daar liever geen fouten in maken. Ging in dit filmpje volgens mij wel goed, dat slot, filmpje is net drie seconden te snel afgelopen eigenlijk... Maar kniesoor die daar in deze oefenfase op let :P
Speel je dit van bladmuziek of op gehoor uit je hoofd van hoe je m van Yiruma kent? In beide gevallen is het knap trouwens. Ik ben momenteel mijn tanden stuk aan t bijten op The Rain, prachtig stuk, akelig stel mollen en grote grepen soms... Nu ook net een weekje mee bezig. Maar wat maakt die man mooie muziek he...
Ik zeg: lekker doorspelen!! :j

Heel erg bedankt! :j
Mijn eindstuk klopt juist niet helemaal, dit is sowieso niet het echte eind, maar ik kan m nog maar tot hier :') Hier improviseer ik het ook, het moet anders, ik ben alleen nog te lui geweest om het even goed te bekijken :+
En nee haha, dit speel ik niet op gehoor, dat is nog net iets te hoog gegrepen :') Ik speel het gewoon van bladmuziek vanaf internet. Kiss the rain en River flows in you kan ik ook, en inderdaad, in die stukken van Yiruma zitten vervelend veel mollen :P Succes met het oefenen en bedankt! :)

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:03

Jaaa River flows in you, zo lekker om te spelen. De mollen iets minder vervelend :D en die melodie lijn loopt zo lekker. De bladmuziek van Maybe heb ik dus nog niet gevonden. Kom ik vast ook nog wel es tegen.

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 20:01

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:13

Je moet inderdaad niet zo onzeker doen, je speelt hartstikke goed! Wat me vooral opvalt is dat je een hele fijne techniek hebt: je polsen op een fijne hoogte, vingers mooi rond (behalve bij de grotere grepen bij je linkerhand, maar dat is logisch :P ), niet te stijfjes allemaal. En die misgrepen gaan er vanzelf wel uit :D

Ik zou zeggen, ga zo door! +:)+

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 14:43

Dankjewel! :)
Mijn vingers gaan op dit filmpje juist niet zo goed, m'n nagels zijn weer eens véél te lang :')
Maar bedankt voor je reactie, en door ga ik natuurlijk :P

CoolHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:10

Heel mooi!
Ik doe het je niet na!

Als je een muziekstuk ' stuk zou kunnen spelen' had ik het met River flows in you inmiddels wel gedaan :P
Die is ook supermooi!

Over kwaliteit etc. heb ik niets te zeggen, omdat ik niet op pianoles zit. Maar heel fijn om naar te luisteren!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:34

Super mooi zeg. Kan jammer genoeg zelf niet zo goed piano spelen. Lijkt me super gaaf om ooit muziek van hem te kunnen spelen.