Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Je komt er wel haha
Als je eindnoten altijd maar kloppen, het eindstuk blijft hangen bij de meeste mensen... Dus daar liever geen fouten in maken. Ging in dit filmpje volgens mij wel goed, dat slot, filmpje is net drie seconden te snel afgelopen eigenlijk... Maar kniesoor die daar in deze oefenfase op let
Miekje1979 schreef:Ik zag Yiruma staan en dacht daar moet ik even naar luisteren. Klinkt al goed hoor! Misgreepjes, ah hou je toch. Doen of je neus bloedt, doorspelen, dan valt het het minst op en de gemiddelde leek hoort het dan niet eens met wat geluk.Als je eindnoten altijd maar kloppen, het eindstuk blijft hangen bij de meeste mensen... Dus daar liever geen fouten in maken. Ging in dit filmpje volgens mij wel goed, dat slot, filmpje is net drie seconden te snel afgelopen eigenlijk... Maar kniesoor die daar in deze oefenfase op let
![]()
Speel je dit van bladmuziek of op gehoor uit je hoofd van hoe je m van Yiruma kent? In beide gevallen is het knap trouwens. Ik ben momenteel mijn tanden stuk aan t bijten op The Rain, prachtig stuk, akelig stel mollen en grote grepen soms... Nu ook net een weekje mee bezig. Maar wat maakt die man mooie muziek he...
Ik zeg: lekker doorspelen!!

Hier improviseer ik het ook, het moet anders, ik ben alleen nog te lui geweest om het even goed te bekijken
Ik speel het gewoon van bladmuziek vanaf internet. Kiss the rain en River flows in you kan ik ook, en inderdaad, in die stukken van Yiruma zitten vervelend veel mollen
Succes met het oefenen en bedankt!
), niet te stijfjes allemaal. En die misgrepen gaan er vanzelf wel uit