A3 formaat losbladige fotoboeken, waar te koop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

A3 formaat losbladige fotoboeken, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 15:35

Gezien misschien meerdere mede fotograferende Bokkers nog 'analoog' werken qua portfolio's.
Ik moet voor deze periode een analoog portfolio inleveren.
Echter, zitten hier wat eisen aan.

De boeken mogen GEEN doorzichtige insteekhoezen hebben ( dus geen plastic ), de foto's moeten echt op papier ingeplakt worden.
Verder moet het losbladig zijn ( i.v.m veranderende portfolio ), dus geen vast aantal bladen die je er 'onmogelijk' uit krijgt.
Er moeten A4 afdrukken op, de foto's worden afgedrukt op hoge kwaliteit dus het liefste ook van die 'fotopapier' dunne blaadjes ertussen ter bescherming.

Nu ben ik student, met een budget, en bij de fotozaken hier hebben ze alleen vastbladige fotoboeken van rond de 70 euro per stuk ( :roll: )
Iemand een tip waar ik hieraan kan komen?
De HEMA o.i.d verkopen wel losse fotobladen A4, echter is dit A4 formaat en NIET geschikt voor A4 afdrukken.

Anoniem

Re: A3 formaat losbladige fotoboeken, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 15:40

Die plek waar je het voor 70,- vond, kun je toch ook op MP gaan zoeken?

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 15:48

zelf maken? Als je een manier vindt van binden waarbij je het weer los kan halen... (daar zijn best wat manieren voor) en het juiste papier, is het denk ik heel goed te betalen nog.

[edit] maar; ik moest voor mijn studie grafisch ontwerp zelf regelmatig boeken maken, dus misschien is voor mij de optie 'zelf maken' wel iets logischer dan voor anderen...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 16:23

KDS schreef:
zelf maken? Als je een manier vindt van binden waarbij je het weer los kan halen... (daar zijn best wat manieren voor) en het juiste papier, is het denk ik heel goed te betalen nog.

[edit] maar; ik moest voor mijn studie grafisch ontwerp zelf regelmatig boeken maken, dus misschien is voor mij de optie 'zelf maken' wel iets logischer dan voor anderen...

Misschien wel, haha.
Weet echter niet of ik daar zo heel extreem handig mee ben :c

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:54

Misschien bij de Action? Daar hebben ze best veel soorten en zou je best eens kunnen slagen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 17:58

Heb ik al gekeken, maar dat was allemaal vastbladig wat ze hier hadden!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:31

kun je dat niet doen dmv een ringband ? dat je zeg maar 1 boorgat linksboven maakt en daar dan 1 ring door heen doet ? Heb je ook iets unieks.