Vroeger knipte ik altijd zelf reepjes papier, maar laatst heb ik op eBay een setje papierstrookjes besteld voor het schokkende bedrag van 0,99 dollar.
Op eBay zijn heel veel verschillende kleurtjes en patroontjes beschikbaar! Hieronder zal ik een uitleg geven hoe je de Lucky Stars moet vouwen. 
1. Om de Lukcy Stars te vouwen heb je strookjes papier nodig, die van mij zijn ongeveer 0,5 cm bij 25 cm. Zelf knippen is natuurlijk mogelijk, de precieze maten maken denk ik niet zoveel uit, als de verhouding maar ongeveer goed is.
2. In het begin van de strook maak je een knoop
3. Probeer deze knoop zo strak mogelijk te maken, zodat alle kanten tegen elkaar zitten. Hoe strakker deze knoop, hoe mooier de Lukcy Star wordt
4. Het kleine strookje papier dat je overhoudt vouw je om en vouw je naar binnen, vaak moet je hiervoor even een stukje afknippen.
5. Nu ga je de lange strook steeds om het beginnende sterretje vouwen, steeds zo strak mogelijk langs de kant.
6. Uiteindelijk hou je een klein strookje over.
7. Dit kleine strookje vouw je net als in het begin weer naar binnen, in het driehoekje. Ook hier moet je vaak een stukje afknippen omdat je niet goed uitkomt.
8. Nu druk je met de vingers of nagels in de zijkant van het sterretje, zodat deze opbolt.
9. Met je vingers kun je de puntjes mooi maken. Klaar is je Lucky Star!

Als je eenmaal de smaak te pakken hebt lukt het steeds beter en zo krijg je al snel een grote verzameling.
Veel plezier!

Heeft ook geen doel verder, alleen de tijd verdrijven.
Ik heb ook een hele tijd strookjes lopen knippen en zitten vouwen
Heb nog een kleine verzameling liggen boven, waarvan ik niet weet wat er mee te doen
Leuk idee om ze in een glazen vaasje/flesje te doen.