Ik heb geen idee of het goed staat, maar anders mag het zeker verplaatst worden.
Afgelopen dinsdag is mijn hondje ingeslapen. Nu had ik graag voor mama haar verjaardag (volgende week vrijdag) een mooie foto op canvas doek laten printen. Maar helaas contacteerde het bedrijf mij dat de foto van onvoldoende kwaliteit was. Nu zou je zeggen: dan kies je een andere leuke foto uit, maar dat is net het punt. We hebben nooit veel foto's gemaakt van haar. De meeste foto's díe we gemaakt hebben zijn met een telefoon gemaakt en zijn mooi voor op de computer, maar te klein voor op doek.
Nu vroeg ik me af, wie o wie zou voor mij alsjeblieft deze foto willen tekenen? Ik wil graag gegarandeerd zijn van een mooie tekening, dus ik ben niet op zoek naar beginners die dat wel willen proberen. Trixie betekende heel veel voor ons, en het is altijd al prijzig zat.
De grootte maakt niet zoveel uit. Ik had de canvas doek besteld op 50x80 cm. Maar ik kan me voorstellen dat dat te prijzig wordt. Daar komen we wel over uit.
Het gaat over deze foto: