[VER] Liefde is niet wat het lijkt te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

[VER] Liefde is niet wat het lijkt te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 23:38

Hooi ik ben sinds kort weer aan het schrijven en ben benieuwe wat jullie er van vinden.
het is nog maar het begin van het verhaal ik ben begonnen met waar gaan we het over hebben en daar kwamen al snel de volgende onderwerpen uit:
• School
• Uitgaan
• Vakantie
• Liefde
• Drugs
• Geld
• Seks
• Verraad
• Vriendschap
• Verdriet

Toen de karakters:
• Melinde: tutje, lang haar, blond, mooi slank, bruine ogen, niet de grootste
• Roos: tutje, lang haar,brunette, mooi slank, beetje getint, bruine ogen, lang
• Samantha: sporty, beetje mollig maar niet dik, boblijn donkerblond, groene ogen, normale lengte
• Anne: braaf meisje, brunette, mager, beetje nerd, blauwe ogen lang haar altijd in een staart of een vlecht, lang
• Kadir: patsertje gespierd echt zoo patser turk
• Bas: patser nederlands, blod haar blauwe ogen
• Drew: neger, gespierde gozer, tatoeage’s, heel gespierd

Het was de week voor de Vakantie en Anne stond te wachten op Melinde bij het oude bruggetje bij het parkje. Het waas rond half 8 de zon was aan het opkomen en het douw glinsterde op de bladeren. Het gras was nog nat en je hoorde de jonge eendjes kwaaken, het riet ritselde door het zwoele ochtend windje. Anne belde Melinde maar ze nam steeds niet op en reageerde ook niet op het zoveelste smsje. Het was inmiddels kwartvoor 8 over een kwartier moesten ze op school zijn.
Anne belde nog een keer maar er werd weer niet opgenomen ze wou net weg fietsen toe Melinde aan kwam fietsen.
Melinde schreeuwde keihard Anne wacht!!! Anne wachten en zei nijdig waar bleef je nou? Ik moest nog opmaken douchen alles antwoorde Melinde.
En dan laat je mij hier maar wachten antwoorde Anne boos. Sorry An doe nou niet zo boos nog 4 dagen en dan vliegen we naar Ibiza.
Dat is waar Mel, laten we roos en Saman maar eens ophalen. Is goed, ze fietste het lange slingerpad af. Het pad had zoveel scheuren dat je fiets helemaal trilde.
Kijk Mel! Wat is er An? Die hond loop hier al voor de 3e keer zonder baas.
Ach laat toch misschien is de baas nog in het slingerbos, laten we nou maar door fietsen anders worden Saman en Roos boos. Eindelijk kwamen ze aan bij het afgesproken punt. Staan jullie hier al lang vroeg An bezorgd. Ja waar bleven jullie nou? Mel was laat en ik wou net weg gaan toen ze aan kwam fietsen, haha het zal ook niet he Mel je bent altijd laat. Hahaha zei Mel sarcastisch tegen haar vriendinnen, laten we nu maar gaan anders word menneer Spugers boos. Ze fietste zo hard als ze konden door het slinger bos naar school. Nog net voor de tweede bel waren ze binnen.
Ze rende de trappen op pff had ik die hakken nou maar niet aan gedaan hijgde roos. Ze kwamen net op tijd het lokaal binnen, ja dames waar waren jullie zei meneer spugers boos.
Samantha begon een smoes te verzinnen nou meneer er liep een hondje zonder baas rond en die hebben we terug gebracht naar zijn baas.
Maakt dat de kat wijs antwoorde meneer Spugers boos. Ga maar naar beneden een kaartje halen en je meld je om 4 uur. Ja antwoorden ze in koor, we strompelde de trap af en slofte naar de balie.
Pff die Spugers ook oude chagrijn, hij moet echt met pensioen. Nou Anne dat duurt nog wel even, ja inderdaad hij is net 29 ofzo. O mijn god kijk die rij bij de balie zei Melinde geschokt. Jezus daar staan we nog wel even zei roos geïrriteerd, zeg An hadden we geen huiswerk van nederlands? Nee niet dat ik weet. Oke mooi want ik heb echt niks aan mij huiswerk gedaan. Wat dan antwoorde Anne geschokt, nou antwoorde Melinde ik had een date met de beste vriend van mijn broer.
OEHHH roepen de 3 andere meiden in koor. Chil meiden er is niks gebeurd, alleen gezoend het is de beste vriend van mijn broer ik wil geen naam krijgen. Ja daar heb je een punt zegt Samantha. Maar denk je dat het eindelijk sirieus word vraagt roos nieuwsgierig.? Ik denk van wel Roos. Aahh eindelijk antwoord samantha opgelucht nooit meer van die zakken die alleen maar one night stands met je willen. Ehmm meiden zullen we even in de rij gaan staan antwoord Anne met een zorgwekkende blik.
Roos keek naar de rij en zei weetje laten we dat inderdaad maar doen. Melinde begint zich te irriteren aan de jongens voor haar in de rij. Roos vraagt hee mel wat is er? Nou die jongen voor ons die zit de hele tijd te kijken en te zeggen zou je die blonde doen. En ga zo maar door. Eeh meid maak je geen zorgen dat is een teken dat ze je knap vinden zegt Samantha geruststellend. Pfft hoe lang gaat het nog duren mensen ik begin er echt genoeg van te krijgen zeurt Roos. Laten we gewoon eerste 2 uur skippen zegt Samantha met een verveelde blik. Maar dat is niet goed hoor meiden zegt Anne bangig.

Dit is nog maar het begin maar feedback en tips zouden fijn zijn.

xMarieke

Re: [VER] Liefde is niet wat het lijkt te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 07:28

Op UK moet een verhaal dat in delen geplaatst wordt ten minste 1500 woorden per deel bevatten. Aangezien dat bij dit verhaal niet het geval is, plaats ik hier een slotje.
Je kunt een nieuw topic openen als je genoeg woorden hebt