[TEK] [WIP] Happy little bunnies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK] [WIP] Happy little bunnies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 17:54

Nou moet ik wel zeggen dat de 1e érg op Thumper/Stampertje lijkt, alleen dit is echter zuiver toeval. Ben bezig met allerlei verschillende teken/schilderstijlen die je vanaf nu op UK van mij tegen zal komen. Dus niet meer alleen cartoony achtig spul maar ook andere dingen. (Ik zit namelijk nu bij een soort tekengroep en mij is gemaand om ook eens andere stijlen te proberen...) Dit is dan nog wel toony maar er zal verandering in komen...

Anyways, ben nu bezig met 2 konijntjes en let alsjeblieft niet op de poten. Heb heel wat gegumd maar steeds komen ze er maf uit...

Afbeelding
De bovenste...

Afbeelding
Stapje verder...

Afbeelding
En nóg een stapje... Zie daar, ik had het opgegeven met de poot en heb ik het maar zo gelaten. Dan maar zo... :')

Meer volgt... goed begin? slecht begin?

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:57

Ahhhhh, Super lief! Doet mij een beetje denken aan de tekenstyle van de konijntjes in bambie. :P

Heel leuk! Maar daardoor vind ik ze wel iets minder orgineel... (ik weet niet wat je uitgangspunt was?)
Over de pootjes: Mischien moet je ze iets minder op vinger lasten lijken, en bij het achtervoetjes de tenen dus niet zo ver door laten lopen.

Over je laatste vraag --> zeker doorgaan! :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 17:59

DiekeC schreef:
Ahhhhh, Super lief! Doet mij een beetje denken aan de tekenstyle van de konijntjes in bambie. :P

Heel leuk! Maar daardoor vind ik ze wel iets minder orgineel... (ik weet niet wat je uitgangspunt was?)
Over de pootjes: Mischien moet je ze iets minder op vinger lasten lijken, en bij het achtervoetjes de tenen dus niet zo ver door laten lopen.

Over je laatste vraag --> zeker doorgaan! :D

Mijn uitgangspunt was om wel zo veel mogelijk orgineel te blijven... Ook zit ik wat te rommelen met schaduw/diepte...

xMarieke

Re: [TEK] [WIP] Happy little bunnies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:48

Op UK mag je 1 topic per week openen. Omdat je 14 juni al dit topic hebt geopend, plaats ik hier een slotje. Op 21 juni mag je weer een topic openen :)