hulp gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

dodyg

hulp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 12:28

ik heb een fototje gemaakt met een gsm. heel klein fototje

het is een foto met nogal een speciale waarden het is de laatste foto gemaakt van mijn neefje voor hij stierf.

weet er mss iemand hoe ik deze foto misschien toch iets groter kan maken en toch nog zichtbaar is?

iemand die mij wil helpen?

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:46

Je kunt proberen hem in een programma als photoshop steeds met 10% te vergroten, belangrijk is dat je in kleine stapjes vergroot en niet in een keer. Je kunt het evt aanvragen in het centrale topic als je het zelf niet kunt. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=1596952

Gecondoleerd met het verlies van je neefje.

dodyg

Re: hulp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 10:04

bedankt ik ga het daar vragen mijn kennis met computers rijkt niet zo ver ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 16:01

Ik ben bang dat je geen wonderen kunt verrichten met een kleine telefoon foto...
De kwaliteit van een telefoon foto is vaak al niet zo heel goed, ze zijn meestal vanuit de software van de telefoon zelf al flink opgeblazen.

Dus ik denk dat je erg veel pixelvorming gaat krijgen als je 'm ietsje groter probeert te maken.
Maar ik hoop inderdaad toch voor je dat het lukt, de methode die hierboven door NESCAFE werd gegeven is de meest effectieve.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 14:12

Wij hebben de foto van mijn oma laten vergroten bij een fotografiewinkel dit is erg mooi geworden, wellicht kun je daar eens vragen wat ze ermee kunnen?