Ik heb 10 juni een tekening met mn ondertussen al weggegooide houtskool gemaakt.
Het was van die... tja, pruthoutskool voor kindertjes om het maar zo te zeggen, hahah.
Ik heb nu goeie houtskool gekocht, alleen nog maar in 1 hardheid [medium], maargoed.
Uhm, ik heb dus een portret gemaakt voor mn vriendin dr verjaardag, het is een portret overgenomen van haar foto op facebook,
nou moet ik wel even erbij zeggen dat die foto ernstig overbelicht was, dus haar bovenlip was niet duidelijk zichtbaar.
Ik heb de tekening al gegeven, dus geen eindresultaat foto ervan, dat is erg jammer.
Ik heb wel een foto waar ik haar neus, lippen en een beetje schaduw bij haar tanden nog niet had getekend.
Dat ik heb er nog wel allemaal bij gedaan, maar voor de rest is het nog wel een witte boel gebleven vanwege het overbelichtte gedeelte.
Ben zelf echt niet supergoed ofzo, dus tips zijn best welkom, maar ernstig goed zal ik nooit worden haha.

Dit is overigens mijn eerste tekening van een mens / portret.
Ik had graag zelf een betere voorbeeldfoto gehad waardoor er meer details in zouden komen, maar die kon ik niet echt vinden van haar.
Dus het is wel jammer dat er weinig detail in zit, oh en haar haar heb ik ook nog aangepast op deze foto is het nog in schets-vorm linksonder, dus daar graag niet al te veel commentaar op hoor haha.
Oh & dat gele, ja.. dat is mn haar, die wou ook zo graag mee op de foto weetje.
Bij deze;
ik kan het ook niet uitleggen