Je spelden zijn leuk! (ik rijd geen wedstrijden en heb er dus niet een nodig, maar toch)
Als je vanaf deze foto's spelden wilt verkopen zou ik wel een paar dingen verbeteren:
-zorg dat je goed licht hebt, want sommige foto's zijn best donker en (daardoor?) ook niet helemaal scherp.
-de kwaliteit van je foto's lijkt niet geweldig te zijn, maar dat kan aan het uploaden hier liggen.
-als je spelden los op een ondergrond legt, is het moeilijk te zien hoe groot ze zijn. Leg er dus altijd een herkendbaar voorwerp of een centimeter langs (al vind ik dat altijd al snel slordig staan), of maak altijd foto's met de speld op een plastron. Zorg dan wel dat de ondergrond onder de plastron rustig is, omdat je foto's ander rommelig zijn. Het mooiste lijkt me een combinatiefoto, dus een 'achtergrond'foto van de hele plastron met speld en dan in een hoek van die foto een ingezoomde foto van alleen de speld, zodat details wel goed te zien zijn. (en als je niet weet hoe je dat doet zijn er hier genoeg mensen die willen helpen
)
Zorg hoe dan ook wel dat al je foto's gelijk zijn. Succes