[DIGI] WIP: Izzy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Aibelle

[DIGI] WIP: Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 21:52

Ik heb besloten om een van mijn katten: Izzy te gaan tekenen in Photoshop :) Ik teken vanuit een voorbeeldfoto die ik zelf heb gemaakt zodat ik de kleuren goed kan overnemen. Dit is de eerste WIP, en ik ben zelf heel tevreden :D Wat vinden jullie? (De neus heb ik trouwens expres wat korter gelaten, dat vond ik er mooier uit zien :) )

WIP 1:
Afbeelding

Tips en opbouwend commentaar hoor ik graag :)
Laatst bijgewerkt door Aibelle op 14-06-12 22:05, in het totaal 2 keer bewerkt

rooswita

Re: [TEK] WIP: Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:54

ik vind het stuk haar echt super mooi en de ogen ook echt super. Maar kijk wel een beetje raar aan tegen dat roze stuk, ziet er niet 'af' uit. Ook het witte vlak vind ik wat leeg. Als je dat verder doet op de manier waarop je de ogen enzo gedaan hebt is hij echt super gaaf

Aibelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 21:55

rooswita schreef:
ik vind het stuk haar echt super mooi en de ogen ook echt super. Maar kijk wel een beetje raar aan tegen dat roze stuk, ziet er niet 'af' uit. Ook het witte vlak vind ik wat leeg. Als je dat verder doet op de manier waarop je de ogen enzo gedaan hebt is hij echt super gaaf

Daarom is dit ook een WIP, Work in Progress. De neus/andere deel van de vacht moet ik nog aan beginnen :D Maar in ieder geval bedankt :)

rooswita

Re: [TEK] WIP: Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:00

Oh oeps :(:) vroeg we al af waar WIP voor stond. Nou in dat geval ben ik fan, vind het er echt super mooi uitzien vooral de ogen

voel me lekker dom nu :o :o Heb nergens commentaar op nu hoor, vind het ook mooi dat je de neus korter gemaakt hebt, lijkt toch altijd raar op een tekening zo'n lange neus

Seven

Re: [DIGI] WIP: Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:57

Bij een WIP hoor je 3 stappen te laten zien.

Ben benieuwd naar de volgende 2 stappen

xMarieke

Re: [DIGI] WIP: Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:21

In de regels van Uit de Kunst kan je nalezen dat een [WIP] topic (Work In Progress) uit ten minste 3 duidelijk opeenvolgende stappen dient te bestaan. Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje.
Als je kan voldoen aan de regels kan je een nieuw topic openen.