In de loop der jaren heb ik aan verschillende filmpjes met gebruik van de Sims 3 gewerkt. Eerst op een hele, hele amateuristische manier, later ging ik tutorials opzoeken voor het verkrijgen van betere beelden. In totaal heb ik 3 filmpjes op YouTube geplaatst, maar het aantal dat ik heb gemaakt is een stuk groter (al is het grootste deel nog steeds onaf
)Mijn eerste geplaatste filmpje is al redelijk oud (geplaatst in 2010). Het was de eerste keer dat ik begon te spelen met de ingame-camera van de Sims 3. De kwaliteit van de beelden was zeer matig, het verhaal was te traag en het geheel was onverzorgd, maar ik was er trots op.
(het filmpje duurt meer dan 10 minuten, ik raad je aan om het niet helemaal te willen kijken
)Voor mijn tweede filmpje heb ik enkele cheats en truckjes geleerd, wat de kwaliteit aanzienlijk verbeterde. Toch zijn de beelden nog erg schokkerig en is het hier en daar nog wat slordig.
En nu heb ik een nieuwe filmpje (machinima) gemaakt en gepubliceerd. Via tutorials op YouTube heb ik nog meer truckjes geleerd om vloeiende bewegingen tussen mijn beelden te krijgen. Ook in dit filmpje zijn nog genoeg punten van kritiek. Ik had het verhaal (een dromend meisje) nog beter mogen uitbrengen en over sommige beelden ben ik nog niet helemaal tevreden.
Ik hoop dat jullie in deze lijn (van twee jaar geleden tot vandaag) vooruitgang kunnen zien. En tips (voornamelijk over het laatste filmpje) zijn meer dan welkom!

Love it. ga zo door!!