[FOTO] sheepy beepy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

marthine

[FOTO] sheepy beepy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 09:36

Gisteren heb ik geprobeerd om optimaal van het weer te genieten en lekker wat plaatjes te schieten,
Ik ga steeds een stapje verder in het ondekken van mijn camera en probeer meer handmatig te doen. helaas heeft dit veel tijd nodig en een stapel te donkere of te lichte fotos. maar we gaan door :Y)

Comments zijn welkom!

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Camera Data
Make:Canon
Model:Canon EOS 1100D
Shutter Speed:1/197 second
Aperture:F/5.6
Focal Length:55 mm
ISO Speed:100
Lens:EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III
Sensor Size:15mm

:o

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 28-05-12 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [foto] -> [FOTO]

Nista_RX

Re: [FOTO] sheepy beepy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:55

Ik vind de eerste niet zo veel hebben, sorry. Aangegeten bladeren, en een lieveheersbeestje die er voor een deel op staat. Sorry, ik vind m niet zo mooi :o

De tweede foto vind ik meer geslaagd :) Jammer dat het lijkt alsof er zo'n grassprietje uit zn kop groeit. Het schaap kijkt dan ook en beetje raar, en heeft zn mond open van het kauwen. De bovenkant vind ik nog te veel ruimte hebben, en zou graag meer van de onderkant willen zien. Ook jammer dat er een deel van een ander schaap op de achtergrond staat, maarja, dat kan je niet altijd voorkomen. Misschien dat je kunt proberen met het licht te spelen? Nu staat de zon er achter waardoor je snel tegenlicht hebt. Het randje dat dan wel belicht is vind ik zelf dan ook meer overbelicht. Verder vind ik ze goed gelukt! +:)+