Foutmelding Nikon D60

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Foutmelding Nikon D60

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 15:51

Dit topic zal bij HTT horen, maar aangezien hier alle fotografen zitten, denk ik hier de meeste kans te hebben op het antwoord van mijn vraag..

Tijdens het maken van een reeks foto's hoorde ik dat er bij de laatse foto iets mis ging, de carmera maakte een vreemd geluid en ja hoor, in beeld verscheen;
"Fout. Druk opnieuw op de ontspanknop" Deze melding heb ik opgevolgd maar helaas zonder succes...

Ik kan geen foto's meer maken en de foutmelding blijft in beeld staan.
Wel kan ik mijn gemaakte foto's terug kijken en mijn Menu gebruiken.

Ik heb de camera verschillende keren aan-en uit gedaan, de batterij er in-en uit, maar niets werkt helaas.
Op het moment ben ik de batterij aan het opladen, in de hoop dat dit werkt.

Is er iemand die dit eens mee heeft gemaakt, of beter nog, iemand die de manier weet om mijn camera weer aan de praat te krijgen?

Ik vrees al dat ik hem naar de fabriek moet opsturen, en ik vrees ook dat ik zonder camera op vakantie ga, 7 juni ;( ;(

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 00:50

Ik volg dit ook even. Heb PRECIES hetzelfde probleem met mijn D60, en ook nog niemand gevonden die me ermee heeft kunnen helpen :( .
Heb gelukkig wel een nieuwe camera ondertussen, maar het is altijd handig een werkende reserve achter de hand te hebben.