[TEK] Canis Lupus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK] Canis Lupus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 17:54

Even vlug gemaakt in de metro op weg naar huis:
Afbeelding

Ikzelf vindt 'm BEST WEL gelukt, maar ik kan beter...

xJorgx

Re: [TEK] Canis Lupus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:34

Leuke tekening

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:06

Leuk HD!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 19:30

Alles leuk en aardig, maar onderbouwde berichtjes zouden ook leuk zijn! (wil niet zeuren ofzo... :D)

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:48

Ok, volgens mij had de tong iets groter gemoeten (:
En bij het ene oor pieken de haren wat en bij het andere oor lopen ze mooi langs het or :)
Ook heeft ie wat scheve tandjes :o

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 21:19

Browniee schreef:
En bij het ene oor pieken de haren wat en bij het andere oor lopen ze mooi langs het or :)

Bedankt, maar een wolf hoort scheve tanden te hebben. (goed, deze zijn wat overdreven scheef :D )

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:27

Jeetje Horsy.. ik verbaas me iedere keer weer over je ongeduld. Je wil onderbouwende kritiek.. Brownie geeft die en dan is het : 'ja maar die hoort scheve tanden te hebben' Mensen geven hun mening, ze zien wat ze zien en zeggen dat.. precies waar je om vroeg. Door de 'ja maar..' hebben niet veel mensen nog zin om te reageren op je topics denk ik..

Je tekening... zijn ene wang lijkt me boller dan de andere, ik mis wat schaduwen en misschien kun je een keer proberen een vacht te tekenen?

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:31

Hoe kan je onderbouwend kritiek geven op een tekenfilmfiguur stijl?!
Bij zulke tekeningen zijn dingen altijd uit verhouding en niet gedetailleerd dus dan kan je er ook niets meer dan "leuk" of "niet leuk" van zeggen!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:39

Sidera schreef:
Bij zulke tekeningen zijn dingen altijd uit verhouding en niet gedetailleerd dus dan kan je er ook niets meer dan "leuk" of "niet leuk" van zeggen!

Nee hoor, let maar op: Ik vind het jammer dat je steeds hetzelfde soort werkjes plaatst zonder vooruitgang. Je vraagt nu om onderbouwde kritiek, maar die heb je bij eerdere topics gekregen en daar doe je weinig mee. Ga experimenteren met schaduw, met kleur. Verder vind ik deze tekening sowieso niet zo geslaagd. De ogen zijn erg ongelijk, de tanden vallen niet genoeg op en lijken erg klein, en ik vind 'm een beetje..uitdrukkingsloos.

Je kan beter dan dit!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 18:05

DaniBanani schreef:
Sidera schreef:

Nee hoor, let maar op: Ik vind het jammer dat je steeds hetzelfde soort werkjes plaatst zonder vooruitgang. Je vraagt nu om onderbouwde kritiek, maar die heb je bij eerdere topics gekregen en daar doe je weinig mee. Ga experimenteren met schaduw, met kleur. Verder vind ik deze tekening sowieso niet zo geslaagd. De ogen zijn erg ongelijk, de tanden vallen niet genoeg op en lijken erg klein, en ik vind 'm een beetje..uitdrukkingsloos.

Je kan beter dan dit!

Alhoewel dit inderdaad opbouwende kritiek is, is het wel aan een persoonlijke mening gebonden. :P Zodra iemand niet realistisch tekent is de rest van het commentaar vooral over stijl toch? Maar dat is misschien een heel andere discussie die er verder voor dit topic niet zo toe doet, haha

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:25

HorseyDude schreef:
Browniee schreef:

Bedankt, maar een wolf hoort scheve tanden te hebben. (goed, deze zijn wat overdreven scheef :D )

Een wolf hoort geen scheve tanden te hebben...

Weet je wanneer je de wolf scheve tanden had kunnen geven? Als het een hele domme wolf was, deze wolf wil je aan de ogen te zien echt gemeen laten lijken en daar horen vlijmscherpe rechte tanden bij zonder uit de mond hangende tong, die past ook weer bij de domme wolf. Als je de wolf dommer wilt laten lijken kan je de snoet wel zo laten maar moeten de ogen heel anders.

Ook lijkt zoals gezegd de ene wang boller dan de andere, waardoor het aan asymmetrisch geheel wordt.