Ikzelf vindt 'm BEST WEL gelukt, maar ik kan beter...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

) 
Sidera schreef:Hoe kan je onderbouwend kritiek geven op een tekenfilmfiguur stijl?!
Bij zulke tekeningen zijn dingen altijd uit verhouding en niet gedetailleerd dus dan kan je er ook niets meer dan "leuk" of "niet leuk" van zeggen!
DaniBanani schreef:Sidera schreef:Hoe kan je onderbouwend kritiek geven op een tekenfilmfiguur stijl?!
Bij zulke tekeningen zijn dingen altijd uit verhouding en niet gedetailleerd dus dan kan je er ook niets meer dan "leuk" of "niet leuk" van zeggen!
Nee hoor, let maar op: Ik vind het jammer dat je steeds hetzelfde soort werkjes plaatst zonder vooruitgang. Je vraagt nu om onderbouwde kritiek, maar die heb je bij eerdere topics gekregen en daar doe je weinig mee. Ga experimenteren met schaduw, met kleur. Verder vind ik deze tekening sowieso niet zo geslaagd. De ogen zijn erg ongelijk, de tanden vallen niet genoeg op en lijken erg klein, en ik vind 'm een beetje..uitdrukkingsloos.
Je kan beter dan dit!
Zodra iemand niet realistisch tekent is de rest van het commentaar vooral over stijl toch? Maar dat is misschien een heel andere discussie die er verder voor dit topic niet zo toe doet, haha HorseyDude schreef:Browniee schreef:Ok, volgens mij had de tong iets groter gemoeten (:
En bij het ene oor pieken de haren wat en bij het andere oor lopen ze mooi langs het or
Ook heeft ie wat scheve tandjes
Bedankt, maar een wolf hoort scheve tanden te hebben. (goed, deze zijn wat overdreven scheef)