Ik zou graag jullie advies willen omdat ik de laatste paar maanden mij ben gaan verdiepen in de fotografie. Ik had mijn eerste spiegelreflex (Canon 1100D) tweedehands (nieuw) gekocht en na een tijdje kwam daar ook een zoomlens bij (Canon 55-250mm IS II) omdat dat toch wel heel fijn is voor de paardjes en andere dieren. Ik ben heel tevreden met deze combinatie en gebruik mijn camera zeker wekelijks.
Toen ben ik een fotocursus gaan volgen bij de SKVR, hier heb ik alle basis dingen geleerd en de basis van photoshop. Na een beetje te hebben geoefend op mijn eigen hond en op mijn verzorgpony ben ik naar 2 fotomeetings geweest, waar ik ook heel veel heb geleerd en wat heel leuk was!
Er staan nog 2 meetings op de planning. ik heb nu ook photoshop CS3 tot mijn beschikking dus touwtjes wegwerken en nabewerken lukt nu ook wat makkelijker, ook al weet ik nog niet waar al die knopjes voor zijn

Nu wilde ik misschien wat fotoshoots doen hier in de buurt voor een kleine prijs, om te oefenen. Denken jullie dat dit kan, en hoeveel zou ik daar dan voor moeten vragen?
Hier zijn wat voorbeeldfoto's
Dit touwtje is nog weggewerkt met picasa, dus dat is nog een beetje te zien..
https://lh5.googleusercontent.com/-p5eU ... G_4687.JPG
Ik heb dus geen voorbeeld van hoe het totaal van een fotoshoot eruit ziet, omdat ik dat dus nog nooit heb gedaan

Ik hoor het graag van jullie!

en er zit nog een sprietje rechts van de neus, als je het touwtje toch wegwerkt zou ik dat ook even wegwerken.