Ogen kijken mij aan en kijken dieper dan toegestaan Langzaam mijn masker weggepeld door liefde die ik mij nooit had voorgesteld mijn hart ontvouwd zich met een klap gevoelens maken het hoofd te krap weg willen rennen voor wat komen gaat maar niets wilt dat ik jou verlaat ik zal vechten met geweten oud zeer ooit versleten ik zal niet opgeven, voor ons, voor jou ik heb nog jaren om je te bedanken en om te zeggen hoeveel ik van je hou.
dit gedicht heb ik geschreven toen mijn bindingsangst mij van hem probeerde te scheiden. Maar dat is niet gelukt!
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 18-05-12 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag [GED] toegevoegd
Hmm, qua thema vind ik hem erg mooi, maar ik ben geen fan van het AA-BB schema wat je gebruikt. Het doet wat Sinterklazig aan, als je begrijpt wat ik bedoel, terwijl het een heel mooi onderwerp is. De laatste drie zinnen vind ik mooier, qua rijmschema (hoewel ik zou kijken of je iets anders zou kunnen laten rijmen dan jou en hou, maar dan zeur ik wel heel erg ), misschien kun je daar iets meer proberen. Maar goed, dichten is een kwestie van smaak, dus je mag het compleet met me oneens zijn
Dan nog een klein speldingetje: mijn hart ontvouwt.
Oh dat kan hoor, maar misschien is het leuk om een volgende keer nog wat te schaven met een ander soort rijmschema. Gewoon, niet aanvallend bedoeld, om eens wat te proberen
Hier dan nog een klein gedichtje, speciaal voor Kikka
Hier zat ik dan, een paar weken terug, jou troostende woorden te schrijven, het was voor jou zoveel verdriet. Niet wetende dat die woorden voor mijzelf bedoelt waren, maar toen zag ik het nog niet...