[TEK] Chui uberschattig kitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

greensleaves

[TEK] Chui uberschattig kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 15:45

Help! Deze tekening maak ik voor een vriend en dan loop ik wel vaker vast omdat ik per se wil dat hij mooi wordt (het gaat veel beter als ik bijna de intentie heb om hem te verpesten :+ )

Ik vind hem niet mooi, maar kan niet 1,2,3 zien waar dat aan ligt en het papier is bijna verzadigd.
Misschien kunnen jullie me helpen :o

Afbeelding

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 16:24

Ahh, ik vind hem dus heel erg schattig!
Misschien in de pootjes nog wat meer detail?

Elanor

Re: [TEK] Chui uberschattig kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 16:32

Wat mij direct opvalt is dat de achtergrond links hoger lijkt dan rechts. De vacht lijkt nog wat grof, wellicht kun je die nog iets verfijnen. 'T is wel een schatje hoor, leuk hoe dat blauw van de ogen terug komt in de bol wol.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 17:15

Lief!
Jammer dat 't katje zo sip kijkt, en inderdaad dat de achtergrond links hoger lijkt dan rechts.
Verder vind ik hem mooi, ik doe het je niet na. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:00

Het schoudertje klopt naar mijn idee niet echt, het achterpootje zit er meteen aan vast.
Verder vind ik het kleurgebruik prachtig!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:01

Wat gaaf gedaan!
Het eerste wat me opvalt is dat de ogen 'ongelijk' zijn. (het voor ons) linkse oogje lijkt veel meer omrand te zijn...

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:03

hij kijkt wel heel sip:(

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:04

Mijn valt inderdaad ook gelijk op dat er iets niet klopt bij het schoudertje/de pootjes links..
Een gekke knik erin en het achterpootje lijkt er inderdaad wel een beetje gelijk aan vast te zitten?
Achtergrond hoogteverschil zie ik inderdaad ook, maar is niet iets waar ik me direct aan stoor..
Dan eerder nog het plotselinge kleurverschil tussen de achtergrond links en rechts..
De oogjes hebben ook iets wat niet klopt.. Die ene lijkt meer uitgewerkt (voor ons rechts.)
Verder vind ik het katje erg mooi gedaan!

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 14:01

Heel erg bedankt allemaal voor de tips! Daar kan ik wat mee!
De grofheid van de vacht en de plotselinge overgang van kleur van de grond komt omdat ik eerst wilde weten wat er niet klopte voor ik verder ging. Had nog niet gezien dat de grond ontzettend scheef loopt :o en achterpootje..ogen, ok ik ga aan de slag :P
Dat ze wat sip kijkt hoop ik nog wat aan te kunnen doen, dat is een beetje een terugkerend probleem (zou t wat over mij zeggen :+ :o )

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:03

erg mooi gedaan! :D

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:03

De achtergrond lijkt niet gelijk, en het linker pootje lijkt een beetje uit verhouding :o Verder vind ik het echt een mooie tekening geworden, mooi uitgewerkt! :)

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:40

Ik zal hem om te beginnen lekker wat pluis geven, het is nu een beetje een platte plaat. Ook het wol is nog niet echt 'wol' om het maar zo te zeggen. Uitdrukking vind ik erg leuk, en vooral erg kitten like!
Achtergrond stoor ik me persoonlijk niet aan, je zou wellicht nog wat schaduw kunnen verwerken.

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 15:00

Afbeelding

Dit is wat ik er van heb gebakken, valt me toch op hoeveel beter je ziet wat er niet klopt als je er een foto van maakt en op de computer zet! Zo zie ik nu veel beter dat de verhoudingen van geen kant kloppen maar ehm.. dat is een beetje laat :+
Hoop dat de eigenaar van Chui toch blij is ermee en anders ach, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken :o