ik ben de laatste tijd mezelf aan het uitvinden, ik probeer van alles de laatste tijd en zo ook een verhaal te schrijven. Ik heb helaas nog geen titel gevonden maar daar kom ik nog wel op denk ik. Ik heb alvast een deel geschreven en zou hem graag met jullie delen!
Let wel op dat dit mijn eerste verhaal ooit is dus hoop wel dat jullie aardig voor me blijven, maar wel rechtvaardig, alles is welkom!
Starend kijk ik uit het raam van mijn lege slaap kamer. Puffend hoor ik mijn vader op de trap om mijn laatste verhuisdoos naar beneden te sjouwen . In mijn gedachte neem ik afscheid van mijn kamer, de vergeelde raamkozijnen, lachend naar de blauwe gordijnen met bruine berenhoofdjes die er al hangen zolang ik me kan herinneren. Ik kijk daarna nog een keer mijn kamer rond waarna ik de deur van de kamer sluit. Wanneer ik naar beneden loop heb ik een dubbel gevoel, ik laat iets achter waar ik ben opgegroeid, waar ik me zo thuis voelde Daar tegenover staat dat ik een nieuw leven begin.
Ik ben Kim, en ik ga mijn favoriete stad Rotterdam inruilen voor Londen, ik woon bij mijn vader samen met mijn tweeling broertjes Mike en Kevin. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik vier jaar was, op de klapdeuren en stampvoetende geluiden en af en toe geluiden van vazen die kapot vielen na herinner ik niet veel meer. Ondertussen stap ik de auto in, Mike en Kevin zitten al klaar en plagen elkaar. Ik ga zitten doe mijn oordopjes met muziek in zodat ik niets hoef aan te horen. Al gauw vallen mijn broertjes in slaap. We rijden eerst naar Frankrijk, daar gaan we met de boot verder. Mijn vader Erik heeft ons al eens foto’s laten zien over ons nieuwe huis, het staat in de wijk Paddington een gewoon gezinswoning met een tuin en aan een van de slaapkamers grenst een balkon met uitzicht op een klein parkje. Erik is al vaker in Londen geweest, voor zijn werk wanneer hij er niet was zorgde ik voor Mike en Kevin. Maar nu mag hij in Londen blijven.
Na drie uur hebben gezeten worden we wakker gemaakt door Erik, ook ik was in slaap gevallen. ‘Jongens worden jullie wakker? We zijn er en we kunnen dalijk van de zee genieten!’ Nog half slapend klimmen Mike en Kevin de auto uit die alvast de boot op rennen. Ik loop samen met Erik de boot op, die me omarmt en mij een kus op mijn hoofd geeft ‘ Ik weet zeker dat je het naar je zin zal krijgen prinses’ fluistert hij erbij in mijn oor. Daarna brengen we samen de koffers naar onze hutten, ik heb mijn eigen hut. Dat had ik speciaal gevraagd aan Erik zodat ik even wat tijd voor mezelf zou hebben. Ik spring even op bed en staar naar het plafond voordat ik in slaap val bedenk ik me dat we met zijn alle hadden afgesproken op het dek-terras. Ik fris me wat op en ga naar boven Mike en Kevin zijn er al kort erna komt ook Erik aan gelopen. Daarna nemen we plaats op het terras en bestellen een drankje, pa neemt een biertje, ik neem een zoette witte wijn en Mike en Kevin willen er ook bij horen en willen graag een non- alcoholische cocktail. Er wordt niet veel gezegd maar er word wel gekeken naar het uitzicht. Als ons drankje op is brengt pa mijn broertjes naar bed. Ze geven me allebei een knuffel en een zoen, ‘Welterusten!’ roep ik ze nog na als ze weg lopen. Ik blijf nog even zitten en genieten van de heldere lucht, felle sterren en de maan die weerkaatst op de zee. Kort daarna loop ik ook terug naar mijn hut. Ik neem nog een douche waarna ik gauw in slaap val.
Aangezien jouw deel onder dit minimum zit, plaats ik hier een slotje. Zodra je 1500 woorden hebt geschreven kun je een nieuw topic openen.