(Bijgesneden want erboven stond publiek...)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

HorseyDude schreef:NatassJa schreef:Had ik expres gedaan voor de actie! En dat grauwe en niet scherpe... da's ongeveer nou wel bekend bij mij...Niet scherp, grauwe kleuren, en zag de dolfijn pas na 3 seconden..Bedenk wel dat de foto wel van een flink afstandje genomen is, hoe verder weg, hoe onscherper de foto.
. Alleen de uitwerking laat te wensen over. Daar kun je zoveel meer mee! NatassJa schreef:Wat heb je express gedaan voor de actie?
Maar vind je het zelf dan FK waardig? Je krijgt hier zo onwijs veel goeie tips, van goeie fotografen! Doe er dan iets mee.
Lijkt het je niet leuk om eens een cursus te gaan volgen?? Dat je ook je camera wat meer leert kennen, hoe je bepaalde situaties het best kunt fotograferen?
Je ideeën zijn 8 v.d 10 keer best goed. Alleen de uitwerking laat te wensen over. Daar kun je zoveel meer mee!
HorseyDude schreef:hoe verder weg, hoe onscherper de foto.
HorseyDude schreef:NatassJa schreef:Wat heb je express gedaan voor de actie?
Maar vind je het zelf dan FK waardig? Je krijgt hier zo onwijs veel goeie tips, van goeie fotografen! Doe er dan iets mee.
Lijkt het je niet leuk om eens een cursus te gaan volgen?? Dat je ook je camera wat meer leert kennen, hoe je bepaalde situaties het best kunt fotograferen?
Je ideeën zijn 8 v.d 10 keer best goed. Alleen de uitwerking laat te wensen over. Daar kun je zoveel meer mee!
Net zolang gewacht totdat hij net aan het randje was en dan GAUW op de ontspanner gedrukt! Ik vindt 'm nog altijd FK waardig hoor. Maar ik probeer ook zo goed mogelijk wat met de tips te doen, alleen onbewust is het vaak bij mij ene-oor-in-en-andere-oor-uit terwijl ik dat bewust niet wil. Hou er rekening mee dat ik ook een verstandelijke handicap heb he? Via FK wil ik juist de mooiste foto's laten zien die ik tot op heden heb gemaakt. Misschien komt dit een beetje 'whiney' en zeikerig over maar zo bedoel ik dat helemaal niet.
En ja, cursus is ook wel leuk alleen moet het niet te duur zijn want ik heb maar een beperkt budget voor het hele jaar omdat ik begeleid woon.