Ik heb een foto gepakt van mijn 2 honden.
Het origineel:

Ik begon eerst met grove lijnen.
Daarna begonnen met een oog
nu ben ik bezig met zijn neus en vacht

reacties mogen uiteraard altijd geplaatst worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

mylittlejoy schreef:Misschien ga ik heel erg spijt krijgen dat ik dit zeg, maar het lijkt haast gekopieerd. Excuus, maar als ik dit soort tussenstappen zie (niet laag voor laag opgebouwd, maar per stukje al helemaal realistisch en 1-op-1), dan word ik een beetje achterdochtig. Ik bedoel het niet rot, maar ik heb zo vaak gezien dat het om slim photoshoppen ging ipv tekenen, dat ik nog niet helemaal overtuigd ben.
Dreamy schreef:mylittlejoy schreef:Misschien ga ik heel erg spijt krijgen dat ik dit zeg, maar het lijkt haast gekopieerd. Excuus, maar als ik dit soort tussenstappen zie (niet laag voor laag opgebouwd, maar per stukje al helemaal realistisch en 1-op-1), dan word ik een beetje achterdochtig. Ik bedoel het niet rot, maar ik heb zo vaak gezien dat het om slim photoshoppen ging ipv tekenen, dat ik nog niet helemaal overtuigd ben.
Ik dacht het ook al

Warbling schreef:mylittlejoy schreef:Misschien ga ik heel erg spijt krijgen dat ik dit zeg, maar het lijkt haast gekopieerd. Excuus, maar als ik dit soort tussenstappen zie (niet laag voor laag opgebouwd, maar per stukje al helemaal realistisch en 1-op-1), dan word ik een beetje achterdochtig. Ik bedoel het niet rot, maar ik heb zo vaak gezien dat het om slim photoshoppen ging ipv tekenen, dat ik nog niet helemaal overtuigd ben.
Ik dacht het ook al
Ik ondertussen ook ja..
maar verder ben ik het met jullie eens
mylittlejoy schreef:Misschien ga ik heel erg spijt krijgen dat ik dit zeg, maar het lijkt haast gekopieerd. Excuus, maar als ik dit soort tussenstappen zie (niet laag voor laag opgebouwd, maar per stukje al helemaal realistisch en 1-op-1), dan word ik een beetje achterdochtig. Ik bedoel het niet rot, maar ik heb zo vaak gezien dat het om slim photoshoppen ging ipv tekenen, dat ik nog niet helemaal overtuigd ben.
.