[FOTO] Ronja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SaSalover

[FOTO] Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 22:13

Heeee,
laatst toch wel een mooi foto'tje geschoten van mijn lieve hond <3

Afbeelding

Ik heb de kleuren veranderd, zodat ze er meer uit zouden springen,
Het enige is, ik vind de compositie erg saai, maar dat kon ik niet meer veranderen. En ik erger me aan het rechtopstaande plukje, iemand een idee hoe ik dat kan wegwerken?

Ik fotografeer nog niet zolang, aardig zijn hoeft niet, eerlijk zijn wel. Ik fotografeer met een canon EOS 600D
:evaw:

Floepie86

Re: [FOTO] Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 12:32

Ik vind hem erg leuk!
Minpuntje is dat ik de kleuren té bewerkt vind lijken, ik houd meer van natuurlijke kleuren.
Tuurlijk kun je het een beetje laten opleven maar dit is naar mijn idee te veel.
Is natuurlijk ook een kwestie van smaak :)

Kan aan mijn beeldschermpje liggen van mijn mini laptop, maar hij lijkt wat scherpte te missen.

Over het pluk haar wat rechtop staat, photoshop ;)
Is wel heeel erg moeilijk, ik heb het wel eens geprobeerd met Picasa 3, maar dan krijg je hele lelijke vlekken in je foto. En dat is erg jammer.
Misschien kun je hem in dit topic zetten voor beeldbewerking, vaak kunnen de bokkers er iets moois van maken :)
[FK] [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #5

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 14:36

Oke, bedankt voor je uitgebreide reactie! Inderdaad, dat is een kwestie van smaak. Ik vind het er zo heel mooi, en natuurlijk overkomen. Maar ik snap jou op zich ook wel.

Dankje! Ik zal hem nu in het topic plaatsen!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:48

Ik wil het pukje ook wel even voor je weghalen en de wazige tak ook wel en als je het leuk vind en de originele foto voor me hebt (in ieder geval een groter formaat )wil ik hem nog wel even wat na bewerken

Had Photoshop toevallig aan dus zo gebeurd

http://desmond.imageshack.us/Himg528/sc ... es=landing

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 17:24

Zo he! Die is mooi! Bedankt! Heb je ook nog fototechnisch commentaar? :)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 09:29

Ik vind hem leuk, maar niet heel bijzonder. Ik zou de uitsnede anders gedaan hebben om hem interessanter te maken. Kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind hem 'krap' ogen. Had graag meer ruimte gezien aan de bovenkant, en had de hond meer naar rechts gelaten, dus meer ruimte aan de linkerkant. Maakt m prettiger om naar te kijken imo. Verder vind ik de kleuren leuk, maar had ik de opacity iets lager gedaan.

Maar goed, dat is smaak denk ik. Hoewel dat over die uitsnede misschien wel echt prettiger kijkt. :)

Hoop dat je er wat aan hebt ;)