[FOTO] Diaz

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

[FOTO] Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 18:09

Ondanks het ongelukkige moment van paard-met-deken die achterlangs liep, vind ik dit toch een erg leuke foto zelf.
Graag jullie mening!

Camera: Sony A350

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 06-05-12 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag [FOTO] toegevoegd

Goof

Re: [FOTO] Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 21:12

Tja, toch jammer van dat paard erachter. Ik vind de foto veel te druk zo waardoor je onderwerp niet goed uitkomt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 03:22

Ik vind het een te drukke foto. daarbij vind ik de gekozen compositie niet echt interessant :)

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 07:27

De achtergrond doet het 'm niet voor mij. Het hekwerk, golfplaten en de blauwe deken leiden erg af. Desondanks wel een leuk paardje!

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 11:39

Diaz valt naar voren, slaapt half en daarnaast is de achtergrond toch echt te storend om het een goede foto te noemen en dat is niet omdat er een paard met een deken achterloopt, maar ook door het gebouw op de achtergrond en het hekwerk neemt ook aardig wat aandacht weg.

De kwaliteit daar in tegen is wel weer netjes, Diaz is een tikkeltje overbelicht op de hals, maar verder ziet de kwaliteit en de belichting er wel netjes uit. :j Verder ben je ook lager gaan zitten, wat een goed punt is zodat je niet "op" Diaz kijkt maar dat je op dezelfde ooghoogte zit.

Als ik naar je instellingen kijk zie ik dat je op Automatisch fotografeert, daar ben ik zelf echt geen voorstander van aangezien je camera in mijn ogen dan vaak de meest onlogische instellingen voor je kiest, zoals vaak een te groot diafragma, waardoor je ISO weer omhoog moet en je sluitertijd lager, al zie ik dat je op 200mm fotografeert waarvan het diafragma niet groter (kleiner getal) kan dan f/6.3? wat voor een objectie(f)(ven) heb je?

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 08:49

Ik vind het een prachtig paard, jammer van inderdaad dat paard er achter.