Mijn allerliefste neefje Sven heeft er gisteren een broertje bijgekregen. Om die reden is Sven gisteren bij mij blijven slapen en om de tijd te doden voordat we naar het nieuwe broertje mochten gaan kijken, ben ik met hem naar het 'natuurgebiedje' in de buurt geweest om heel veel paardenbloempluisjes weg te blazen. Sven was ontzettend lief en bleef braaf pluisjes blazen zodat ik kon oefenen met mijn camera. Hieronder een selectie van de 6 foto's waar ik het meest tevreden over ben. Doordat de zon scheen vond ik de belichting lastig; met flits wordt ie overbelicht, zonder flits krijg je weer schaduwzijden etc. Ook qua compositie kan het soms beter en had ik het wat gevarieerder mogen doen.
Ik zou graag feedback en verbeterpunten willen krijgen. De foto's zijn overigens niet bewerkt.
1.
2.
3. Samen met oma
4. Bij deze foto ben ik minder tevreden over de compositie; had hem graag wat groter/aanweziger in beeld gehad.
5.
6.

. Maar voor oma zijn het sowieso zeker weten hele leuke kiekjes en een mooie herinnering (en voor mij ook)