En gezien ik mijn tekeningen nooit af maak is een WIP misschien wel een goeie schop onder mijn kont voor mij
Ik vind het erg leuk om mensen te tekenen en dit was dus ook mijn plan. Daarnaast wil ik oefenen met de verhoudingen van het lichaam, verkortingen en ongebruikelijke poses. Vandaar dat ik hiervoor heb gekozen. Ik ben benieuwd wat jullie vinden

Stap 1: De schets

Stap 2: De basiskleur en de eerste schaduwen

Stap 3: De schetslijnen weg halen om ervoor te zorgen dat ik zonder de harde lijnen van de schets de contouren van het lijf duidelijk krijg. Schetslijnen krijg ik nooit mooi weggewerkt dus ik verberg deze direct zodra de basisschaduwen staan.

Op dit moment zie ik al dat de ribbenkast in verhouding tot de buik er nog een beetje vreemd uit ziet. Dus daar ga ik meteen mee aan de slag

De volgende stap word het verder werken met de schaduwen en uiteraard ook de contouren. Er moet nog een hoop gebeuren
Tips krijg ik graag dus leef je uit!Edit. *Kuch* Die drie extra ribben verwijderen en een navel deden al veel

Deze is heel dicht bij de kijker en daardoor zoveel vergroot. De arm is denk ik niet te dik. Het is ook geen supermager persoon 

Even kijken naar mijn lagen hahaha. Nouja zeg?! Ik ben gewoon een stuk tekening kwijt
Nou nog maar een keer dan