Al een poosje geleden heeft Dyonne in het centraal aanvraag topic deze gepost (Dyonne @ [UK] [CENTRAAL] Aanvraag topic paarden tekenen #5). Ben er mee begonnen, in pastel (A4 formaat). Gaat langzaam, maar dat is omdat ik weinig tijd heb (helaas). 't Is nog niet af, heb nog wel even te gaan
Laatst bijgewerkt door AtelierB op 29-04-12 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Heel mooi zeg! Wat ik vooral leuk om te zien vind, is de wijze waarop je te werk gaat. Je begint met wat accenten hier en daar. En werkt dat vervolgens uit. De manen lijken wat plat met weinig diepte. Het totaalplaatje oogt wel heel mooi en de achtergrond vind ik zo mooi gevonden.
AtelierB
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 21:08
Duke schreef:
De manen lijken wat plat met weinig diepte. Het totaalplaatje oogt wel heel mooi en de achtergrond vind ik zo mooi gevonden.
Thx! Maar het is nog niet af moet er inderdaad nog (veel) aan doen, zo is het halster nog niet helemaal af en de manen zijn nog niet naar mijn zin.
moest dit topic even afstoffen... had er al een poosje niets aan gedaan, maar ben weer wat verder. Het hoofdstel is zo goed als af, maar ik ben nog niet tevreden met een paar puntjes (bijv. de kaaklijn) en ook wil ik de glimmertjes nog even accentueren. Toch even een tussenstandje laten zien
Bedankt, hij ligt hier nu thuis. Ik vind hem echt heel mooi en sprekend! In principe ga ik hem weer weggeven, even zien wanneer daar tijd/mogelijkheid voor is.