[FOTO] Kyra

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Floepie86

[FOTO] Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 10:57

Afbeelding

Graag opbouwende tips en commentaar :)

Anoniem

Re: [FOTO] Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 20:56

Erg lief, niks op aan te merken (door een beginnend fotomaakmens, ik vind mezelf nou niet echt een fotografe)

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 18:47

Bedankt!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:07

Ik vind hem ook leuk, denk alleen dat hij iets pakkender had gekunnen. (Weet alleen niet hoe precies, beginner hier :o ).

Mag ik vragen waarmee jij fotografeert :) ? (Puur interesse en om mezelf wat bij te schroeven).

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:13

Ik heb wel een paar tips :)

- Probeer de hond altijd op ooghoogte of iets onder ooghoogte te fotograferen, nu zie je haar van boven af en lijkt haar hoofd uit verhouding met haar lichaam..
- Probeer wat te spelen met de compositie, de hond niet meer domweg in het midden, maar zet haar eens links in het beeld, of helemaal rechts. Wat handig is om te onthouden, is dat de hond de foto niet uit mag kijken, omdat je aandacht dan heel snel van de foto weg wordt geleid. Dus kijkt de hond voor de kijkers naar rechts? Dan zet je haar wat verder links in beeld en andersom.
- Let op je achtergrond, rechtsbovenin zit een donker stukje huis? en dat stoort, mijn aandacht wordt er constant heen getrokken..
- De scherpte-diepte en de scherpte van de foto is heel fijn :)

Ik hoop dat je er wat mee kunt :)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:52

Leuke foto!
Alleen zou ik graag zien dat de hond er wat meer uit springt. De hond verdwijnt een beetje in de achtergrond. Verder denk ik dat je aan de tips van Milan_lover veel zult hebben. :)

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 18:30

xChantal94 schreef:
Ik vind hem ook leuk, denk alleen dat hij iets pakkender had gekunnen. (Weet alleen niet hoe precies, beginner hier :o ).

Mag ik vragen waarmee jij fotografeert :) ? (Puur interesse en om mezelf wat bij te schroeven).

Ik fotografeerde deze foto met een canon 400D met een standaard kitlens.

Dank je wel milan_lover, zat hier op mijn knieen al maar voortaan zal ik opletten dat ze niet zo'n groot hoofd lijkt te hebben.
Verder heb ik veel aan je tips!

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:47

Leuke foto! Ten eerste vind ik de blik van de hond er geslaagd, die is echt pakkend. Ten tweede vind ik de scherpte-diepte heel mooi, de hond is mooi scherp en de achtergrond goed vaag, hierdoor word je aandacht echt naar de hond toegetrokken. Een kritiekpuntje vind ik is dat de foto wat contrast mist. Dit zou de foto nog iets pakkender maken.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 18:26

Was t topic kwijt geraakt tussen mijn berichten..

Bedankt voor het commentaar thoraklover Ik zal eens kijken of photoshop wat mee wilt werken vandaag :)