Ik wist even geen betere titel, maar hierbij het topic van een leuke nieuwe uitdagende opdracht Op het mooie formaat: A2Met pastelkrijt en pastelpotlodenHopelijk volgen jullie het weer Altijd leuk
Jaaaaaa jezus dat kan niet hoor kijk dat wiel nou van het papier rollen! Jij bent belachelijk goed in alles wat je tekent, het zou eigenlijk verboden moeten worden.
* gewoon stil van bewondering.........en dan staat er alleen nog maar een wiel *Ik ga dit zeker volgen
Ziet er nu al gaaf uit Ik denk dat de wielen in zijn totaal moet bekijken en niet alleen nu zo dat ze als enige zo op papier staan.
Pff als dit stukje al zo perfect is, hoe ziet de eind tekening er dan wel niet uit!Ik ga het zeker volgen!
Ik gok beswel bietje moeilijk. Ooit eens de tip gelezen om dingen ronder te krijgen het papier draaien voor ander perspectief. Maar ik gok zomaar dat ik je niks nieuws vertel
Ik denk dat de wielen achteraf niet zo hard gaan opvallen. Het paard en de ruiter springen het eerst in het oog. Daarnaast vind ik het stukje groen nu al heel erg mooi! Je ziet er al echt beweging in. En dat zand aan het paard zijn voet! Super!
DOE EFFE NORMAAL MEID! (sorry)Wat ben jij weer goed bezig, echt serieus... ik dacht eerst dat het een foto was op een vel papier... zohee, dit ga ik écht even volgen..........