[FOTO] Tattoo Conventie Rotterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

[FOTO] Tattoo Conventie Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 15:23

Gezien ik niet echt stil zit momenteel, wou ik toch graag dit shot nog even met jullie delen :)
In samenwerking met fotograaf Jaap Broeders heb ik dit jaar de Tattoo Conventie Rotterdam bijgewoond als mede-fotograaf.
Waar o.a Attitude Holland met een modeshow aanwezig was samen met Rockabella. ( Alternatieve modellen agency )
Ik heb van de Rockabella dames een aantal op de foto gezet, waarvan ik het shot van Romina toch het mooiste vond.
Daarbij heb ik de modeshow ook gefotografeert, echter vond ik dit shot topic-waardig.

Afbeelding

60D + 24-70mm.
Dank aan Jaap Broeders en Romina Groot.
Rockabella heeft alle dames in de makeup gezet, bij deze dus Rockabella als MUA.

Marjo

Re: [FOTO] Tattoo Conventie Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 19:05

Mooie foto, blik van het model doet me niet zo veel, maar daar kun jij niets aan doen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat je de broek slecht kunt zien, kan zijn dat het aan mijn laptop ligt hoor :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:30

stomme BH heeft ze aan. (en lelijke make-up) dat maakt samen met haar blik niet echt model-material..
Maar wel een ontzettend mooie foto!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:48

Klopt het dat het wat pixelerig is? Misschien door het uploaden?

Verder stoort mij die BH ook.. Dan had ze hem beter uit kunnen hebben voor de foto..
Ook vind ik haar gezicht erg flets in verschil met de rest van het lichaam. Blik straalt weinig uit, maar daar kun je misschien weinig mee.. Misschien had ze beter naar boven kunnen kijken zodat haar rolletjes in de nek minder waren en vind ik persoonlijk netter :) Wel vind ik de tattoo er mooi op staan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:32

De foto is inderdaad "pixelig" misschien door tinypic laten verkleinen ofzo? Maar ik zie, ook op de grote versie als ik de url overneem allemaal blokjes, niet fijn.

De foto is sowieso niet zo mijn ding, ik stoor me aan de niet geheel egale achtergrond en het allereerste wat ik zag was meteen die storende BH en daar blijf ik naar kijken. Misschien dat jij daar niks aan kan doen, maar voor mij dus geen mooie foto daardoor.