Begin dit jaar heb ik 'm online gezet:
http://www.KynoFocus.nl
Screenshot:

Maar toch zijn er nog een aantal pagina's waar ik op dit moment nog steeds mee aan het stoeien ben.
Zo wil ik bijvoorbeeld de invulling van de tarieven pagina een wat strakkere/duidelijkere "look" geven.
En moet ik ook nog een pagina ontwerpen voor de tarieven van de nabestellingen.
Nou twijfel ik erg of ik "tarieven" apart onder "info" moet zetten, of gewoon moet laten staan onder "info --> Fotoreportages"
Omdat de tarieven pagina wel voor 100% gaat over de tarieven van particuliere fotoreportages en bijv. niet over stockfoto's of de tarieven voor workshops.
Verder zijn overige tips en opmerkingen over de site natuurlijk van harte welkom.
Want ik ben erg benieuwd hoe andere mensen er tegenaan kijken en wat ik nog kan verbeteren voor optimaal kijkplezier!
Wat me meteen opviel waren de afgeronden hoeken van het canvas (boven) Verder zie ik nergens afrondingen. Wanneer ik naar de gehele site kijk heeft mijn oog niet echt de rust om de tekst te lezen doordat er zowel links als rechts van het canvas ook nog afbeeldingen staan. Omdat je bewust iets vroeg over de tarieven heb ik daar naar gekeken. In eerste instantie kon ik dat kopje in het menu niet vinden. Had niet meteen door dat er nog een uitklap menu kwam. Op de tarieven pagina tel ik meer dan zeven verschillende typografie denk wanneer je hier een keuze in maakt de pagina vanzelf al strakker oogt. Ik hoop dat je wat aan mijn feedback hebt.