In april vorig jaar kreeg ik een mailtje van het "bureau communicatie" van school. Ze zochten werk van leerlingen om te gebruiken voor de huisstijlen (posters, visitekaartjes, tas, canvasdoeken, advertenties, website e.d.) en mijn mentor had mijn naam doorgegeven. Op dat moment had ik het ontzettend druk met school, dus wat werk opgestuurd en niet meer aan gedacht. Een aantal weken later kreeg ik dezelfde mail nog een keer, deze keer maar alle leerlingen, dus ook waar de namen niet van doorgegeven waren. Ik dacht, ach, 4500 leerlingen.. Zo goed ben ik niet, dus zal wel niks worden.
Was het ook straal vergeten, tot ik net na zomervakantie een mail kreeg; ze wilden mijn werk gebruiken voor de open dag tas en de give away (weggevertje dat in de tas zit)
nou echt, dat had ik never nooit meer verwacht, dus mijn mond viel open natuurlijk! Zeker aangezien er elke open dag rond de 10.000 bezoekers zijn, en die dus allemaal mijn tasje kregen 
28 januari was het dan zo ver; de open dag. Ik ben er heen gegaan om nog te helpen op de afdeling. Nou toen de open dag een beetje op gang kwam zag ik werkelijk overal mijn tasje gaan
heel apart. Heb er onwijs veel leuke reacties op gekregen, en heb de hele dag met een glimlach van oor tot oor gelopen
toen de open dag voorbij was hoorde ik dat ze het verwachte bezoekersaantal gehaald hadden, en iedereen een tasje wilde en ze dus zo goed als op waren
er waren er nog 2 en die heb ik meegekregen. Lekker lang verhaald
maar bij deze het tasje en notitieblokje:
en het enige echte bewijs

Nu, 4 maanden later ben ik er nog steeds erg trots op! Biedt toch weer een leuk opstapje voor sollicitaties en dergelijke

Warbling