[TEK]De school-tas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

[TEK]De school-tas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 22:33

Sorry voor de wat wazige titel, wist niks beters -O-

In april vorig jaar kreeg ik een mailtje van het "bureau communicatie" van school. Ze zochten werk van leerlingen om te gebruiken voor de huisstijlen (posters, visitekaartjes, tas, canvasdoeken, advertenties, website e.d.) en mijn mentor had mijn naam doorgegeven. Op dat moment had ik het ontzettend druk met school, dus wat werk opgestuurd en niet meer aan gedacht. Een aantal weken later kreeg ik dezelfde mail nog een keer, deze keer maar alle leerlingen, dus ook waar de namen niet van doorgegeven waren. Ik dacht, ach, 4500 leerlingen.. Zo goed ben ik niet, dus zal wel niks worden.

Was het ook straal vergeten, tot ik net na zomervakantie een mail kreeg; ze wilden mijn werk gebruiken voor de open dag tas en de give away (weggevertje dat in de tas zit) :oo nou echt, dat had ik never nooit meer verwacht, dus mijn mond viel open natuurlijk! Zeker aangezien er elke open dag rond de 10.000 bezoekers zijn, en die dus allemaal mijn tasje kregen :oo

28 januari was het dan zo ver; de open dag. Ik ben er heen gegaan om nog te helpen op de afdeling. Nou toen de open dag een beetje op gang kwam zag ik werkelijk overal mijn tasje gaan := heel apart. Heb er onwijs veel leuke reacties op gekregen, en heb de hele dag met een glimlach van oor tot oor gelopen :D toen de open dag voorbij was hoorde ik dat ze het verwachte bezoekersaantal gehaald hadden, en iedereen een tasje wilde en ze dus zo goed als op waren :') er waren er nog 2 en die heb ik meegekregen.

Lekker lang verhaald :') maar bij deze het tasje en notitieblokje:

Afbeelding

en het enige echte bewijs :D

Afbeelding

Nu, 4 maanden later ben ik er nog steeds erg trots op! Biedt toch weer een leuk opstapje voor sollicitaties en dergelijke :)

:evaw: Warbling

_Carien

Re: [TEK]De school-tas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:17

Begrijpelijk dat je hier trots op bent, is niet zomaar iets om uit zoveel uitgekozen te worden. Gaaf geworden de tas!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:30

Wat leuk voor je! Kan mij voorstellen dat je daar trots op bent en terecht. Het tasje ziet er super vrolijk uit. :)

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 07:57

Wat gaaf!! vooral ook je naam op de tas zien staan!
Goed gedaan!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 08:00

Wat gaaf! En ontzettend leuk dat school werk van de eigen leerlingen gebruikt!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 08:27

Dankjewel allemaal! M'n werk staat nu ook op de website en op de facebook van school. Heel maf om te zien is dat :P

@Ilsemarie: Ja, de school ziet hun leerlingen echt als hun visitekaartje. Is wel heel leuk, zo zie je altijd heel veel verschillende stijlen terugkomen :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:23

Wat cool! Erg mooie en vrolijke tas en notitieblokje geworden, kan me goed voorstellen dat je daar trots op bent. :j

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:27

Vrolijke tas en boekje! Supergaaf lijkt me dat, je eigen naam erop!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:39

Leuk hoor! leuk voor in je portfolio ook natuurlijk!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 09:55

Ja daar komt die ook zeker in! Over een weekje of 2 moet ik weer flink gaan solliciteren voor een nieuwe stageplek, dus dan laat ik hem ook zeker zien! Waar ik nu stage loop vonden ze hem ook erg leuk :)
En voor een animatieplekje is het GLR geen school om je voor te schamen, om het zo maar even te zeggen..

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:43

Wat leuk! Zit ook op het glr. Ben 2e jaars art&design en herken je tas! Echt leuk gedaan.