Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

De Van Gogh brokkelt misschien een klein beetje meer af, maar ik ga er normaal mee om en heb er dus weinig last van.

myou schreef:Ik heb pastelpotloden van Koh-I-Noor, heb ze niet met andere merken kunnen vergelijken dus kan je niet vertellen of ze goed zijn of slecht. Maar ik vind ze gewoon goed tekenen dus ik heb geen problemen met ze.
Dit is geloof ik wel 1 van de goedkoopste merken, ik had voor €25,- geloof ik 32 potloden gekocht, allemaal los. Kwam nog wel verzendkosten bij van 5,50 maar alsnog kom je uit op een fijne set potloden voor een fijne prijs.
Mag ik vragen waar je die besteld heb (pb)?
Succes leuk dat je weer wilt tekenen!
Koh I nohr zijn in de meeste winkels volgens mij wel te koop. saskiakefie schreef:xJolijn: Je hebt het over Derwent heKoh I nohr zijn in de meeste winkels volgens mij wel te koop.

Maar ik sta er ook open voor om andere merken te proberen
saskiakefie schreef:Ik heb pastelpotloden van Koh I Nohr en Derwent. Ik denk dat je gewoon moet uitproberen wat je bevalt vwb potloden of krijt. Je kunt in de meeste schildersbenodigdheden winkels wel losse krijtjes en potloden kopen. Ik zou niet gelijk een hele doos kopen van Derwent ofzo want het is zonde als het toch niet bevalt. Denk ook aan het papier dat is net zo belangrijk.Succes leuk dat je weer wilt tekenen!