Gezocht: Fotograaf voor bijzonder cadeau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneke_

Gezocht: Fotograaf voor bijzonder cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 16:55

Hallo Bokkers!

Omdat mijn ouders volgende maand 25 jaar getrouwd zijn, willen mijn broertje en ik ze een persoonlijk cadeau geven, namelijk: een foto op canvas van ons. Ik heb een tijdje op het internet rondgezocht naar fotograven, maar daar werd ik niet heel veel wijzer van. Nu weet ik toevallig dat er hier op bokt ook een hoop fotograven rondhangen, en ik hoop dat ook op deze manier iemand te vinden die dit zou willen doen!

Aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een studio, leek het me leuk om de foto's buiten te laten maken, in een strand/duinomgeving. Het is de bedoeling dat het een spontaan 'familie' portret gaat worden. Ik heb zelf een auto, dus vervoer is het probleem niet. Ik woon zelf in de buurt van utrecht.

Dus, ben je zelf fotograaf of ben je intensief bezig met fotograferen en lijkt je dit een leuke uitdaging? Laat hier dan even een berichtje achter of stuur me een pbtje! Het enige probleem is dat het redelijk op de korte termijn moet, ze zijn aankomende week een week weg dus als het aankomende week of weekend kan zou dat geweldig zijn. We zijn uiteraard bereid om te betalen en ik zal ook de vervoerskosten naar het strand op mij nemen. Reageer alsjeblieft alleen als je echt serieus met fotograferen bezig bent, het gaat om een bijzonder cadeau voor mijn ouders en ben dus niet op zoek naar een hobbyfotograaf met een digitale camera.

Ik hoop dat een van jullie mij uit de brand kan helpen! Laat graag even weten of je deze week kunt, en een sfeerimpressie van het soort foto's dat je maakt zou misschien ook wel handig zijn.

Groetjes Anneke

_Roosmarijn_

Re: Gezocht: Fotograaf voor bijzonder cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:11

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:07

Femke heet gewoon Femke.

Fotografen die mij ook altijd hebben aangesproken om hun stijl zijn Julia D'Ailly en Mariet Mons. Prachtige foto's maken zij :j

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:36

Dit soort advertenties horen op de Bokt Mark.

Daarom hier een slotje. :)