[FOTO] Solsken från Älvsbacka

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Solsken från Älvsbacka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:21

Hallo bokkers :)

Ik ben [naam], ik ben 14 jaar oud, en ik fotografeer heel graag! Ik heb helaas nog geen eigen camera, maar daarom mag ik af en toe met de camera van mijn broer foto's maken, en dat bevalt heel goed. Ik wil jullie graag mijn beste foto tot nu toe laten zien, hij is al van een paar maanden geleden. Hij is van mijn kat, Solsken. Helaas is Solsken een paar maanden geleden doodgebeten door een hond uit de straat, daarom ben ik blij dat dit mijn beste foto is, als herinnering aan hem. Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden! :)

http://oi42.tinypic.com/of4lqg.jpg

Helaas is hij op zijn kant, weet niet wat ik daaran kan doen.

Ik vind persoonlijk dat het hoofd er erg mooi uitkomt, en het propje bij zijn poten erg mooi eruit ziet.

Groetjes
[naam] :)

wendy1987

Re: [FOTO] Solsken från Älvsbacka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:25

Ik vind het een mooie foto! Mooi scherp op de ogen van het katje! Wat een leuk bolletje haar was het zeg! :)
Wat jammer dat hij is doodgebeten zeg!!!! Zonde!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:32

Foto's moeten direct zichtbaar zijn in de OP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:35

Ja, maar anders is hij heeeel erg groot.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:44

Ik heb al eerder een topic van je gesloten met de reden dat de foto direct zichtbaar moet zijn in de openingspost. Dat betekent dus niet dat je een nieuw topic opent op dezelfde manier, ik heb het topic immers niet voor niets gesloten. :)

Je kunt de foto verkleinen met http://www.bokt.nl/verkleinen.php of met een bewerkingsprogramma. Het handigste is om dat met een bewerkingsprogramma te doen(zie hier: Fnanne @ [FK] Fotokunst - links naar centrale topics en informatie) zodat je ook de foto kunt draaien.

Hier dus een slotje.