[VER] The best thing I ever had..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

[VER] The best thing I ever had..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 21:03

And I lost it..

Dit is mijn eerst UK topic. Ook het eerste verhaal dat ik schrijf. Ik controleer het op fouten, maar soms zie ik het over het hoofd (vaak dus). Ik zou graag tips willen. Ik heb al de tip gehad om meer uitleg te geven en niet van de hak op de tak te gaan. Hier probeer ik zo veel mogelijk mee te doen :)

eerste hoofdstuk is een klein hoofdstuk, meer een inleiding.

Hoofstuk 1: Het begin.

Datum: 4 Januari 2012

Lief dagboek,
Dit is de eerste keer dat ik in jou schrijf, dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Esmeralda Schippers. Ik ben 15 jaar. Mensen zeggen dat ik slim ben. Ik heb jou gekregen van mijn pleegouders waar ik sinds oktober 2011 ben. Ik vond jou totaal belachelijk en stom. Toch wil ik mijn verhaal kwijt aan iemand en opschrijven lukt mij het beste. Het is een heftig verhaal waar ik het nu nog steeds moeilijk mee heb. Ik schaam me ervoor en mijn leven is nu weer een beetje op een rijtje. Vorige zomer was het een hel..
Mijn verhaal:

Ik werd geboren op 19 juni 1996. Mijn ouders noemde mij Esmeralda. Ik groeide op als een gelukkig kind. Mijn moeder heet Angela en mijn vader Peter. Ik kreeg er 9 jaar later een zusje bij, Leonie. Toen ik 12 was ontmoette ik Mike. Die dag zal ik nooit vergeten. Ik kon sindsdien nergens anders meer aan denken en ik had vlinders in mijn buik. We hadden nu (dus op de dag dat ik dit schrijf) precies 2 jaar, 3 maanden, 2 weken, 4 dagen, 8 uur, 52 minuten en 24 seconden verkering. Ik hield van hem, net zoals ik van mijn ouders en mijn zusje hield. We deden allemaal leuke dingen, maar na een tijdje veranderde er iets aan hem..

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:04

Echt leuk Robin :j

MarlindeRooz

Re: [VER] The best thing I ever had..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:20

Echt leuk! ik volg!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:20

Op UK dient een verhaal dat in delen wordt geplaatst per deel minimaal 1500 woorden te bevatten. Omdat dit topic daar niet aan voldoet plaats ik hier een slotje. Zodra je minimaal 1500 woorden kunt plaatsen mag je een nieuw topic openen. :)