Het kleed.

Een aantal ideeën op papier.

Malletjes van papier.

Malletjes uitgelegd op het kleed.

Nu ga ik, m.b.v. de mallen, de onderdelen uit andere fleece maken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

wat kan je hond ermee? heb er nooit van gehoord en op google vind ik alleen kleden voor baby's.

annepaardoes schreef:Met activity games voor een hond kun je een hond op allerlei verschillende manier op zoek laten gaan naar voertjes/snoepjes. Soms kunnen ze makkelijk bij het snoepje en soms moeilijk, waardoor ze echt moeten gaan nadenken hoe ze het snoepje te pakken gaan krijgen. Hierdoor houd je een hond geestelijk bezig.
Mijn hond vindt het erg leuk om op zoek te gaan naar voertjes. Vandaar het kleed zodat hij op verschillende manieren de voertjes moet gaan zoeken.
1234 schreef:annepaardoes schreef:Met activity games voor een hond kun je een hond op allerlei verschillende manier op zoek laten gaan naar voertjes/snoepjes. Soms kunnen ze makkelijk bij het snoepje en soms moeilijk, waardoor ze echt moeten gaan nadenken hoe ze het snoepje te pakken gaan krijgen. Hierdoor houd je een hond geestelijk bezig.
Mijn hond vindt het erg leuk om op zoek te gaan naar voertjes. Vandaar het kleed zodat hij op verschillende manieren de voertjes moet gaan zoeken.
Okeej xD Kan me er nog geen voorstelling van maken, maar ben benieuwd naar t eindresultaat haha
Het zijn allemaal hoekjes/plekjes waar je voertjes in kunt verstoppen.
XLeandrosX schreef:Volgens mij zou mijn hond hem volledig openscheuren en kapot maken....als ze maar bij de snoepjes komt.

soesita schreef:Ik had er nog niet van gehoord maar het ziet er leuk uit. Ik denk alleen dat het allemaal behoorlijk stevig vast moet zitten om "hondproof" te zijn.