Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Heb alleen nog maar een stal gebouwd, layout van de rest van het terrein moet nog... Maar ben nog al lang bezig met alle details, dus wil eerst de stal helemaal af hebben, en dan pas de rest gaan maken!
Er zijn 6 "gewone" stallen, waarvan eentje een quarantaine stal is, en 2 dubbele stallen voor bijvoorbeeld merries en veulens. Elke stal heeft een individuele paddock. Er is een wasplaats en een solarium, en daar tegenover de zadelkamer. Er is een aparte voeropslag ruimte, maar er komt ook nog een hooischuur, dus hooi word daar niet bewaard. Zit nog een beetje te twijfelen of ik er een bovenverdieping op wil bouwen voor bijv. een appartementje?? Suggesties en ideeen zijn uiteraard welkom

Screenshots:
Gehele stal van boven af gezien:

En vanaf de andere kant:

En van voren, hier was ik de gaten aan het maken waar ramen en deuren gaan komen

De stallen gaan erin!

De hekken bouwen voor de uitloopjes:

En alweer een stuk verder, na het inkleuren, hier een waterbakje:

Wasplaats gemaakt, moeten nog wat meer details bij. Ook ramen en deuren zitten erin!

En hier was ik het dak even aan het 'passen'... Had alleen iets verkeerd gemeten, dus moet het even veranderen... Dak importeer ik pas als laatste, dat laat ik er nu eerst af
Maar even voor het idee, hoe het er straks ongeveer uit zal zien.