[FOTO] Wanneer de lente weer start..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

[FOTO] Wanneer de lente weer start..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 22:06

Halllo bokkers,

Lekker creatieve titel :+ ,van een aantal keren wou ik wat foto's laten zien in de hoop op veel tips wat ik kan verbeteren en punten welke wel/niet goed zijn.
Ik fotografeer met een Canon 550d + 55-250 mm f4-5.6 II lens die ik sinds februari heb.

Geen lang verhaal dit keer ,gewoon de foto's!

1 . Afbeelding

2. Afbeelding

3, Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Experiment , welke eigenlijk niet bij 1 tm 5 hoort ivm dat dit al van langer terug is.
Geïmproviseerde studio + telelens + bewegelijke hamster maakte het er niet makkelijk op ,maar ik vind dit wel een leuke :)
Afbeelding

Edit: zie net dat kwaliteit flink afgenomen is door het uploaden ,maar het moet maar zo...

Nogmaals veel tips zijn +:)+

Groetjes Elin

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 11:27

Nou elin, aan je foto's kan je weinig verbeteren. Misschien alleen nummer 1. Maar ik hoop dat je in de toekomst niet meer zoveel en zo groot op je foto's schrijft. Kleiner en alleen je website vermeldend.

lonna1989

Re: [FOTO] Wanneer de lente weer start..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 11:30

Ik ben geen fotoexpert. Ik vind je fotos mooi, maar ben het eens met het bovenstaande. Je handtekening is erg duidelijk aanwezig, het stoort de foto. En uhm wat voor beest is dat op foto 5?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 15:07

Ersina schreef:
Nou elin, aan je foto's kan je weinig verbeteren. Misschien alleen nummer 1. Maar ik hoop dat je in de toekomst niet meer zoveel en zo groot op je foto's schrijft. Kleiner en alleen je website vermeldend.

Is het weinig verbeteren positief of negatief? :=
Nummer 1 is te licht inderdaad :j

Reden van mijn naam is 1) logo ben ik nog mee bezig 2) ik hoop het kopieren en wegwerken van mijn copyright zo iets moeilijker te maken aangezien ik helaas al enkele keren heb gezien dat copyrights volledig weggewerkt worden .. vandaar!

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:02

Elin_ schreef:
Nummer 1 is te licht inderdaad :j

Dat is ook een kwestie van smaak, want ik vind hem ge-wel-dig :wow: Net zoals foto 3 _/-\o_