Aangezien ik met m'n vorige 3D project een beetje vastloop, ben ik vanmiddag op stage begonnen met een klein nieuw projectje. Het is dan ook alweer klaar
Dit is een Companion Cube uit de game Portal 2 die ik gemodelt heb in Cinema 4D, een 3D programma.
Hier nummer 1:

En nummer 2:

De rendertijd weet ik zo uit m'n hoofd even niet, was niet erg lang in ieder geval.
Daarna heb ik ze in Photoshop CS4 nog nabewerkt: bij nummer 1 ze allemaal onder elkaar gezet en de kleuren wat aangepast, bij nummer 2 de Depth of Field een beetje opgekrikt en ook de kleuren iets aangepast. En natuurlijk het logo van Aperture Laboratories erin gezet
Al met al vond ik het erg leuk om te doen.
Deze gaat in m'n portfolio map
Commentaar is altijd welkom!
Warbling
Die cake uit de titel heeft er verder weinig mee te maken, behalve dat dat in het spel erg veel voorkomt en ik geen titel wist
Dit is een Companion Cube uit de game Portal 2 die ik gemodelt heb in Cinema 4D, een 3D programma.
Hier nummer 1:

En nummer 2:

De rendertijd weet ik zo uit m'n hoofd even niet, was niet erg lang in ieder geval.
Daarna heb ik ze in Photoshop CS4 nog nabewerkt: bij nummer 1 ze allemaal onder elkaar gezet en de kleuren wat aangepast, bij nummer 2 de Depth of Field een beetje opgekrikt en ook de kleuren iets aangepast. En natuurlijk het logo van Aperture Laboratories erin gezet
Al met al vond ik het erg leuk om te doen.
Deze gaat in m'n portfolio map
Commentaar is altijd welkom!
WarblingDie cake uit de titel heeft er verder weinig mee te maken, behalve dat dat in het spel erg veel voorkomt en ik geen titel wist

Nooit echt mee gewerkt trouwens (wel eens gedownload en er even naar gekeken) ik heb het met 3Ds Max en Maya geleerd en ben later over gestapt naar Cinema 4D. Ja klopt, hoeveel werk erin zit weet ik niet precies want heb vaak even tussendoor op stage eraan gewerkt als oefening. Maar ik denk dat er toch al gauw een uurtje of 4 werk inzit.