[SCH] bierdrinkende kameleon!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[SCH] bierdrinkende kameleon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:03

Ik zou voor een vriend een kleurrijk schilderijtje maken, en dit is het geworden, een bierdrinkende kameleon!
Het merk bier moet nog op het glaasje gezet worden :)

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan, zouden jullie er blij mee zijn dit te krijgen?
En eventueel opbouwende kritiek ? :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:05

Wat schattig :D hij kijkt heel vrolijk. Ik had het denk ik nog leuker gevonden als hij wat meer knalkleuren had gehad (wat feller groen, het blauw wat feller). En het glaasje bier had er van mij wat meer uit mogen springen, dat valt nu een beetje weg. Maar ik vind het wel een erg geinig beestje zo!

Anoniem

Re: [SCH] bierdrinkende kameleon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:13

Dankjewel ^^

Daar heb je wel gelijk in. Heb het in het begin wel geprobeerd zo fel mogelijk te schilderen, maar is toch nog best wel lastig :P Ook en idee hoe ik het bierglaasje er wat meer uit kan laten springen misschien? :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:26

Ik denk dat hij nu ook wat wegvalt omdat er in de staart bijna dezelfde kleur geel zit. Dan lijkt het ook meer een vlekje. Ook omdat je niet echt schaduwwerking hebt gebruikt waardoor je als je snel kijkt niet direct ziet dat het pootje eromheen zit en hij 'm voor zijn lijf houdt. Als je de boel wat platter houdt moet je het echt wat meer van je kleuren hebben, ik vind dat groen bovenin de vlekken wel knallender trouwens!

Anoniem

Re: [SCH] bierdrinkende kameleon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:16

Oke, dat is inderdaad iets om op te oefenen, om te werken met schaduwen! Of het werken met fellere kleuren :P bedankt voor de tips :)!