[DIGI] [WIP] Mijn droomhuis/stal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

[DIGI] [WIP] Mijn droomhuis/stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 14:51

:wave:
Heb het programma, google sketchup (8), al echt een hele tijd op mn lappie, maar nooit geweten wat je ermee kon. Tot ik dus de topics voorbij zag komen en zelf ook aan de slag gegaan ben.
Heb al verschillende dingen gebouwd (huis, frettenkooi, boederij, pensionstal, opfok etc) maar vond het nu ook wel tijd voor een topic over mijn droomhuis/stal. :j
De paarden komen aan huis. Er zijn 2 weides ; 1 groote en een kleinere, om de kleinere ligt een kleine 'paddock paradise'. De stal is een groote inloopstal bestaande uit 2 delen. In de stal komen stal matter te liggen. Een bak en longeercircel is aanwezig.

Afbeelding

Hier bij paddock paradise een heuveltje en een kuil (met water) gemaakt, in de hoek een groote bak waar het hooi iinkomt :)
Afbeelding

Waar ik nu ben; Het valt me op de de stal, vergeleken met het huis (example) wel erg groot is :=
Afbeelding
De stallen
Afbeelding

Tips en op/aan merkingen zijn welkom :)

ZusJacobs

Re: [DIGI] [WIP] Mijn droomhuis/stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 20:23

Gaaf hoor! Ik ben inmiddels ook begonnen met een paddockparadise, echt huge.. Maar loop tegen vast op de omheining.. En hij wilt ook niet verbinden met internet, hoe ga jij dat doen?

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 21:43

Hoe groot moet een parkeerplaats zijn?

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 21:46

Bedankt :)

Met de omheining maak ik ronde paaltjes met planken en kleine draadjes stroomdraad. De balen doe ik er 1 maken en overal op een punt plakken, anders blijf je bezig met de hoogte. Op de zelfde lijnen lukt dit ook met de rest van de omheining.

@liekec ; Ligt eraan, ga je ook evenementen organiseren, hoeveel (pension)stallen heb je? Als je evenementen wilt organiseren op je stal lijkt het me handig om meer parkeerplaats te maken en genoeg ruimte is ivm trailers en vrachtwagens. Als je enkel voor pension hebt zal ik iets meer dan het aantal stallen dat je beschikbaar hebt :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 21:48

Leuk hoor,,

even een vraagje, vraagt dit progamma veel van je pc?
want die van mij is al niet de snelste mar wil ht progamma wel graag.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 21:50

Ik merk geen verschil. Af en toe loopt het programma wel eens vast, maar dat komt doordat ik soms té enhousiast ben :Y) Qua snelheid van pc merk ik er eigenlijk niks van :) Misschien kun je nog andere op mening vragen, dan weet je het zeker :)