[DIGI][WIP] Little PP in zijn Franse paradijsje.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

[DIGI][WIP] Little PP in zijn Franse paradijsje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 20:42

Hoi.

Wegens gebrek aan socialiteit nu ik voor een halfjaar ergens anders woon, open ik uit wanhoop maar weer een topic. :')
Ben sinds kort in samenwerking gegaan met een vakantiepark waar ik al sinds kort kom. Ze hadden een leuk ideetje voor een
mascotte voor de kiddiez. Het is een knuffeltje die meegaat naar alle activiteiten waar ook de kids meegaan. Denk aan bergwandelingen en picknicks en dergelijke. :D Nu moest 'ie tot leven geroepen worden met prenten, kleurplaten, puzzels raadsels en nog veel meer, en er zijn zelfs plannen voor een boek. *D *D *D

Om kort te zijn, dit is PP. Afgekort van Pyrenees Passions (sorry, sluikreclame) en dus de mascotte voor de kleintjes die daar op vakantie komen.
Simpel prentje (voor mijn doen) zonder achtergrond, vorige week gemaakt. Nu ben ik dus het plaatje compleet aan het maken. :D

Afbeelding

Dit plaatje moet wel hysterisch druk en schattig worden. Dus dit wordt wel een groot karweitje. :D Heb nog een hoop plannen, vliegende vogeltjes, vlindertjes, kleine PP natuurlijk met diverse attributen en dergelijk. Ik schets niet, teken gewoon door en zie meestal wel wat er nog meer tevoorschijn komt.

En nu de WIP stappen. Uitleg is niet zo nodig, vind ik. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En zover ben ik nu dus. :D

Hoop dat jullie het leuk vinden. :wave:

Edit; heb al getemt. :+

EvelijnS

Re: [DIGI][WIP] Little PP in zijn Franse paradijsje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:41