Ik heb een paard gehaakt, er komt er nog 1 maar daar moet ik nog aan beginnen, het is een bestaand patroon, ik heb de opdracht gekregen om 2 paarden qua aftekeningen na te maken met dit patroon. en moet zeggen paard 1 is heel goed gelukt.
Awesome Jij krijgt vast nog een hoop opdrachten binnen
shaddy82
Geplaatst: 10-03-12 13:50
Wat een leukerd Knap gemaakt hoor !
noahlady
Geplaatst: 10-03-12 13:53
ooowww wat schattig!!! Zou er ook wel eentje willen van mijn welsh, hihi
Ik zou zeggen.... begin een webshop!
dobbel
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-12 14:16
haha nou neee geen webshop hoor, zou dan alleen nog maar haken, af en toe maak ik wat op opdracht moet ook leuk blijven. dit zijn grote projecten ben met dit paard zo ongeveer 16 uur bezig geweest. oge lijken op de foto beetje overdrevener als in het echt hoor, maar de ogen horen zo volgens het patroon, kleur is aangepast op het echte paard.. volgende paard worden de ogen anders. (ben nu even tussendoor met een tinkertje bezig en een kraamkado)
nee geen silas, dan missen de sokken nog en hoofd zou dan toch nog anders zijn, en manen zou nog meer zijn. maar er zijn er veel die denken dat het silas is.
Lunaeekie
Geplaatst: 15-03-12 09:08
Leuk zeg! Verkoop je ze ook? (sorry als ik eroverheen gelezen heb)
Ohhh die kleintjes zijn leuk! Vind de ogen van die grote ook een beetje eng. Als meerderen dat vinden verander je zelf toch wat aan het patroon. Of kan dat niet? Die kleinere zijn écht heel schattig!!
ja maar heel (grote meerderheid) veel vinden het juist ook wel leuk zo, je haalt het effect van dit patroon weg door de ogen te verkleinen, oa ikzelf dus, vind het mooi zo, heb andere patronen waar dus andere ogen op zitten, maar dit patroon is voor mij (buiten mijn eigen kleine paardjes patroon) favoriet. tis echt persoonlijk, en ik pas het aan na de smaak van de gene voor wie ik het maak,