[FOTO] Sweet dreams ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

[FOTO] Sweet dreams ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 23:35

Hallo allemaal,

Heb daarnet weer een plaatje, van-wie-kan-het-ook-anders, mijn hond Zita gemaakt.

Zita slaapt graag, ze slaapt tot 's middags, ze slaapt liefst onder een dekentje en o-wee als je haar wakker maakt :D

Afbeelding

[Edit] Ik heb deze ook nog, net een tikje anders. Was heel hard aan het twijfelen welke ik ging plaatsen maar ik zal hem er ook bij zetten, hoor ik ineens de meningen over beide :)

Afbeelding

Heb de foto bewust zonder flits gemaakt om de warme kleuren wat te behouden, helaas is hij hierdoor ook wel niet optimaal scherp zoals hij zou moeten zijn op haar smoeltje. Maar desondanks vond ik de foto een leuke sfeer uitstralen en wel de moeite om hem hier te plaatsen.

Groetjes Emmy

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 23:41

En met een andere compositie en breder beeld:

Afbeelding

1liefpaard1

Re: [FOTO] Sweet dreams ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 23:53

ahh cute <3

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 11:52

De laatste foto vind ik het mooist. Bij de 2 eerdere zou ik zelf een stap naar achteren gedaan hebben, zodat oor en nagels van de poten erop staan. Het is je goed gelukt de lieve sfeer weer te geven.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:23

Totaal van de wereld... hoe herkenbaar (en die ligt nu naast me). 3e foto vindt ik ook het mooist

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:27

Ik vind van de eerste 2 de eerste de beste. Bij de 2de is het storend dat de pootjes niet binnen het kader vallen, bij die eerste niet :j