Hooi, Ik ben elles en heb met 2 vriendinnen een liedje geschreven. We moesten een opdracht voor godsdienst maken over fair trade. Eigenlijk staan wij daar niet zo bij stil, daarom hebben we daar een liedje overgemaakt. zou dus heel fijn zijn als jullie hem willen beluisteren!
Wauw, ontzettend goed gelukt zeg! Het liedje zit goed in elkaar en de tekst vind ik ook heel treffend Top!
Wat voor cijfer hebben jullie gekregen?
Anoniem
Geplaatst: 07-03-12 21:20
Zit goed in elkaar, maar afentoe stoor ik me wel wat aan de timing van de zang. Het pianospel is ook erg onrustig en zonder gevoel gespeeld. Maar zeker goed gedaan hoor, paar verbeterpuntjes maar zeker de moeite waard
wauw, heel mooi hoor, ook een erg pakkende tekst, inderdaad hier een daar wat kleine foutjes maar zeker knap voor een eigen geschreven song! ben benieuwd naar jullie cijfer
Lisett_
Geplaatst: 08-03-12 17:17
Ik ga helemaal mee met Bizzybijtje. Verder vond ik een klein foutje; op 0:40 wordt er circumstances gezongen terwijl in de tekst consequences staat. Verder een origineel idee en vind de tekst ook goed bedacht!
klopt kwam dat meisje ook achter die het zong. Toen ze hem opgenomen hadden had ze perongeluk dus dat andere woord gezongen maar die paste er ook beter in, helaas zijn we vergeten dat te bewerken in de tekst. Bedankt allemaal ik zet zodra we het horen het cijfer hier neer.
Wauw, ik heb er kippevel van gekregen en dat gebeurd niet zo snel. Het stukje bij 0:44 (They deserve some care) vind ik erg mooi gezongen. Het raakt je echt en ben benieuwd naar het cijfer!!
Misschien een stomme vraag maar het zou egr leuk en fijn zijn als jullie het liedje bijv. willen doorsturen of bij forums willen plaatsen waar jullie veel praten.
We willen heel graag dat het liedje echt vaak bekeken word en hebben facebook en twitter en alles er al mee vol staan en hier, het zou fijn zijn als jullie willen meehelpen met verspreiden! Alvast Bedankt!
Lunaeekie
Geplaatst: 17-04-12 16:25
Wauw, knap hoor. Ben van sommige stukjes niet helemaal weg van de zang, maar sommige stukken ook weer wel. De tekst is echt goed! Gaaf dat jullie er een liedje over geschreven hebben
Nog steeds niet echt een duidelijk cijfer volgende mij, hij gaf eerst een 8,2 maar hij dacht dat de melodie al bestond daardoor ging hij het nog veranderen..