Het huis van de paarden - Waar ik ook ben, als ik bij jou ben, ben ik thuis.
Dit is het logo van de kleine, luxe, professionele, privé- trainingsstal die ik probeer te verwezelijken, met het inmiddels bekende
programma 'Google Sketchup'. Gelukkig heb ik al een beetje ervaring en gaat het me goed af.
La Maison des Chevaux bied ±20 ruime stallen aan, voor eigenaars van paarden die zichzelf graag in luxe omgeven.
De stal is gebasseerd op dressuur en springgebied, wedstrijden worden hier niet gehouden. U kunt uw paard hier
optimaal trainen, zowel binnen als buiten.
Iedere eigenaar heeft zijn eigen ruimte met zadelkasten, kledingkast, douche en lounge.
Over de verdere uitwerking van de stal, omgeving enzovoorts, ben ik nog niet uit. Hier alvast een voorproefje!
1. Verschillende schetsjes voorwand stal.

2. Uitwerking stallen, is nog de vraag of ik deze opstelling ga gebruiken of toch de voorwand verander.

3. Met tralies.

Ik ben een enorme perfectionist, ik houd ook bij hoe dik ik ieder lijntje maak enzovoorts.
De stallen krijgen nog andere kleuren, ik heb ze nu maar even kleur gegeven om jullie een idee te geven van wat ik vanplan ben.
Ook moeten de ramen nog in de stallen.
Of de stallen zo blijven weet ik nog niet, wat vinden jullie?

. Ga maar eens een kijkje nemen op een pensionstal, 75% van de paarden hebben in de winter een deken op.
dan heb je maar geen inkomsten....
.