[FOTO] Looking in the distance

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

[FOTO] Looking in the distance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 16:25

Gemaakt tijdens een trouwreportage afgelopen zaterdag.

Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Gr. Babeth

Vjestagirl

Re: [FOTO] Looking in the distance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:27

Ik vind de scheve horizon echt onzettend stroren, merk ook dat ik mijn hoofd heel erg draai om m 'recht' te zien, maar dat zal een persoonlijke voorkeur zijn.

Ik vind hem wat sombertjes. Door de hoeveelheid wolken vind ik het eruit zien alsof ze vol zorgen uit staan te kijken naar komende rampspoed, arm om elkaar heen voor stevigheid.

Maar k vind het idee erg leuk.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:30

Was het zo'n slecht weer? Het is wel heel erg donker, geeft een beetje een trieste indruk, alsof ze staan te treuren... Vindt de foto ook te veel diagonaal, maar dat is persoonlijk denk ik (zoals met alles eigenlijk).
Ben geen bruidsfotograaf, en heb er verder geen verstand van, dus dit is enkel een persoonlijke mening.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:32

Sorry maar als ik naar deze foto kijk heb ik het gevoel dat er net iemand is overleden terwijl dat juist het tegenovergestelde moet zijn. Voor de rest ga ik ook met de mensen voor mij mee :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:41

Dat was ook het eerste wat mij opviel inderdaad, wat een deprimerende foto. Niet passend bij de gelegenheid. En dan kan ie technisch nog prima zijn, maar dan vind ik 'm zelf niet mooi, sorry. De horizon vind ik ook iets té scheef, maar buiten dat had het een leuke foto kunnen zijn. Misschien kun je 'm voor een andere gelegendheid nog eens opnieuw proberen?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 16:43

Het was ontzettend slecht weer en daarbij wilde het bruidspaar pas eind van de dag foto's maken terwijl het al begon te schemeren. Ik heb hun ook aangegeven dat de foto's daardoor een stuk somberder worden, ook omdat ze al zo "zwart/wit" gekleed waren.

Bedankt verder voor het commentaar!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:54

Da's wel jammer dan, hun keuze kun je niks aan doen maar mijn keus zou het niet geweest zijn. Het idee vind ik verder leuk, dus het heeft zeker potentie :)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:09

Tja, dan kun je er verder ook niks aan doen idd. Wel erg jammer, het feestelijke zie ik er ook niet in...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:56

ik vind dit absoluut niet het " trouwen" feeling uitstralen, eerder een begrafenis :n De bewerkingen dragen daar ook aan bij. Daarbij stoor ik me vreselijk aan de scheve horizon, vind het niets aan de foto toevoegen...