[SCH]Lentedraakje!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

licorne

[SCH]Lentedraakje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 09:08

Je moet toch wat als je wedstrijd is afgelast...
Ben normaal altijd erg van het heel gedetailleerd en precies werken, maar dat past dan weer niet bij de lente in je bol :P Dit is volgens mij voor het eerst dat ik wel de draakvorm in m'n hoofd had, maar daarnaast vooral maar eens primaire kleuren op een doekje ben gaan smijten. Ik ga er denk ik ook niet veel meer aan doen (ik zie nog wat kleine dingen, o.a. de "manenkam" loopt qua kleur niet mooi door, maar in grote lijnen is 'ie af), want er is al iemand aan wie ik 'm cadeau wil doen voor wie hij zo denk ik precies goed is :j De volgende keer durf ik ws. al wel weer wat meer, dit was echt ff wennen, dus ik ben wel benieuwd wat jullie van mijn eerste lentekriebelgooi-en-smijt-werkje vinden!

Krap uurtje werk, acryl op een doek van 30x40.

Afbeelding

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 10:12

Zonde dat je je werk laat zien, nadat het eerst onduidelijk is geworden door " mijn album".
Want het is prachtig geschilderd!
Op Bokt zie ik heel vaak realistische tekeningen voorbij komen. Heel goed als je dat kan. Maar iets "eigens"toevoegen wordt niet vaak getoond... |( daar ben ik een liefhebber van!(Ine Veen, Rosina Wachtmeister en M C Escher) Dit lentedraakje is ook helemaal mijn smaak. Gezellige kleuren, apart onderwerp, realistisch genoeg geschilderd. Ik hoop dat je je gaat verdiepen in de verschillende soorten realisme . *\o/*

P.S Dom van mij....Na mijn commentaar ging ik pas op je profiel kijken.... Geweldig mooi logo. Ook zelf ontworpen???
Zoniet...dit is ook wat ik bedoel...dat eigens!(en wel kunnen zien wat het voorstelt)

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 16:22

Dankje voor je hart onder de riem, ik ga er zeker mee door, heb nog zoveel te ontdekken en te leren en het is zo leuk :-) Het komt een beetje doordat ik tekenwerk altijd in een keer "goed" wilde doen en niet in het wilde weg durfde experimenteren en dan maar zien waar ik uitkom, maar goed, die tijd is voorbij :j Ik weet niet of MijnAlbum helemaal de schuld is trouwens want de foto's wilden ook echt gewoon niet zo geweldig lukken, maar goed :')

Ja, het logo is zelf ontworpen, leuk dat je het mooi vindt, ben er ook best 'n beetje trots op, het past helemaal bij mij en mijn bedrijf, inderdaad heel "eigen".

Sall

Re: [SCH]Lentedraakje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:24

Foto's van je werk maken is echt een crime... (weet ik uit ervaring)
Ik vind m leuk! Denk alleen als je een vlakkere/rustigere achtergrond achter het draakje zet, het draakje er meer uit knalt!

Eydis

Re: [SCH]Lentedraakje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:27

Prachtig, ik houd wel van die kleurstelling. Waar kan ik meer werk bekijken? :)