[TEK] Labrador pups

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LexLester

[TEK] Labrador pups

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 20:43

Op google kwam ik een foto tegen van 2 lieve puppy's. Ik zit eigenlijk een beetje in een teken dip dus ben erg blij met dit resultaat :D. Ik heb een hb potlood en een vulpotlood gebruikt. tips geven mag natuurlijk als je het netjes houd ;) ik teken ook nog niet zo lang in het zwart wit.

Alleen heb ik geen goede foto kunnen maken ( donker en met mobiel, camera is stuk namelijk ) hierdoor lijkt hij wat vaal en streperig.

Afbeelding

Balou_lover

Re: [TEK] Labrador pups

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:55

Nice, ik doe het je niet na ;-)

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 23:18

Balou_lover schreef:
Nice, ik doe het je niet na ;-)

bedankt!

Dax

Re: [TEK] Labrador pups

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 15:00

Ik vind het een leuke tekening!
Wel heb ik het idee dat de ogen van de onderste pup te dicht bij elkaar zitten. Ook is het hoofd volgens mij iets te groot en wat teveel 'uitgerekt'. Ik weet niet of je met een raster heb getekend, maar dat zou kunnen helpen :)
Ik vind het leuk gedaan hoor ;)

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 17:58

ProudHorse schreef:
Ik vind het een leuke tekening!
Wel heb ik het idee dat de ogen van de onderste pup te dicht bij elkaar zitten. Ook is het hoofd volgens mij iets te groot en wat teveel 'uitgerekt'. Ik weet niet of je met een raster heb getekend, maar dat zou kunnen helpen :)
Ik vind het leuk gedaan hoor ;)

bedankt voor de tips!! hij klopt inderdaad niet kwa verhoudingen en al helemaal niet als je de echte foto ziet. Ik heb met een raster gewerkt maar ik denk fout uitgemeten. Zal er voortaan beter op letten.