[FOTO] Amerikaanse Bulldog & model

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mama_Rianne

[FOTO] Amerikaanse Bulldog & model

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 08:38

Gister samen met een vriendin een fotoshoot gedaan. We hadden al een tijdje een idee in ons hoofd en hebben deze dus gister uitgewerkt.
Het moet dus 'stoer' zijn. Dit is de 2e keer dat ik een model fotografeer, normaal zijn het altijd honden/paarden, dus wees lief. :o

f/ 4.5
ISO/ 100
Sluitertijd/ 1/160

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de beste gelukte foto uit de serie, vind ik zelf.
Afbeelding

Groetjes
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 03-03-12 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] -> [FOTO]

Ojajoh

Re: [Foto] Amerikaanse Bulldog & model

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 08:53

leuk idee!! en helemaal nog niet zo slecht gedaan voor een 2e keer
dat bied meer :j

zelf persoonlijk om de foto's te verbeteren

* de steen....let daar op...dat is niet mooi in de foto
* meer diepgang op het spoor....model meer aan de zijlijn zetten dan in het midden
* bewerk je? dan zou ik met de bewerking proberen wat effecten te creëren door middel van donker en licht aanzettingen
* de hond niet van voren fotograferen maar van de zij kant, nu kijk je hem zo het kruis in en dat verpest de foto
* was het een ervaren model? het komt ietwat stijf over, mag iets meer stoer/sexy haar body inzetten

maar dit zijn natuurlijk gewoon toekomst puntjes waar je misschien wat mee zou kunnen in de toekomst (?)

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 09:00

Bedankt voor de tips. Ze heeft nog nooit eerder voor de camera gestaan. De hond werkte niet meer mee en wou niet stil zitten, want op t spoor zit niet zo lekker, haha. Die steen is idd niet mooi, maar we durfden niet verder het spoor op want er kwam om de 5 minuten een trein aan.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 09:06

Ik denk dat als je het model jeans,een wit tanktopje en sneakers had aangetrokken, haar strak achterover in een staart etc je veel meer effect had bereikt.
De foto's stralen naar mij totaal geen stoerheid uit, model wil te graag ''mooi'' op de foto.
Imo zijn de foto's zelfs wat aan de ordinaire kant, maar dat kan komen door je keuze van kleding,haar en hond.
Anyway, succes ermee, vind je idee op het spoor overigens wel erg leuk bedacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 09:17

Op zich een heel leuk thema. Maar ik begrijp niet zo waarom je je model op een spoorlijn laat poseren.
Ik snap de connectie met het stoere thema niet zo.
Bovendien is het ook erg gevaarlijk om op een aktieve spoorlijn te fotograferen. Je bent zelf druk bezig en als mens kunnen we niet makkelijk op meerdere dingen tegelijk letten, dus zowel jij als model zijn tijdens zo'n shoot erg afgeleid en je zou zomaar een trein kunnen 'missen'. Ze komen erg hard aan rijden. Je zal niet de eerste zijn die verrast wordt.

Mabotje

Re: [FOTO] Amerikaanse Bulldog & model

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:01

Qua kledingkeuze ben ik het volledig met Wildgirl eens. Het eerst wat ik dacht toen ik de eerste foto zag was dat ik het een beetje ordi vond en totaal niet stoer. Het is best een mooie meid, ik denk dat ze écht stoer zelfs veel mooier zal zijn op de foto's dan nu ze 'mooi probeert te zijn'. Wel super knap dat je het probeert trouwens en een volgende keer zal voor het model ook vast gemakkelijker gaan. Veel succes!