[SCH]Abstract iets...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Amber27

[SCH]Abstract iets...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 23:07

haha ik had dan afgelopen weekend eindelijk mijn fototoestel eens meegenomen, dus ik kon een foto maken...
hij was al af in december :')

maargoed, hier is hij dan...
Afbeelding
het is geschilderd op een houten plaat van 1m x 1,20m. ik zal even uitleggen wat er allemaal opzit.
de blauwe 'achtergrond is helemaal bewerkt met gelmedium. langs de randen van het figuur in het midden zitten strookjes lood. ook de rood met groene bol in het midden is bewerkt met gelmedium en daar zitten ook kleine kristallen bolletjes in. op de tak zitten ijzerdraadjes en lood vastgetimmerd. onderin (moeilijk te zien op de foto) zijn ook nog halve pruimenpitten. ik vond ze wel mooi :)

wat vinden jullie ervan en tips zijn welkom

SilverStorm

Re: [SCH]Abstract iets...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 23:13

ik vind hem erg mooi.
k hou van de kleuren die je gebruikt hebt. ook leuk dat er zoveel in zit wat niet zo zichtbaar is, kun je daar geen close ups van neerzetten?

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 23:18

Ik vind hem ook heel mooi. Zou hem zo ophangen :). Hele natuurlijke en rustige kleuren en mooie compositie.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 08:43

Hihi, ik vind het niet abstract, ik vind het op het allereerste zicht een blad met een wespengal erop :j
Mooie kleuren, en leuk dat je ruimtelijk met materiaal gewerkt hebt, heel origineel!
Ik vind alleen die twee cirkels in het blauw storen, net alsof iemand er een emmer op heeft gezet toen de verf nog niet droog was, maar dat zal mijn nuchtere praktische geest wel zijn die dat er dan weer in ziet, sorry :') Ik zou dat blauwe gedeelte anders hebben afgewerkt, maar ieder z'n smaak.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 11:20

Ik vind de cirkels juist het blauw een beetje breken :j
Erg leuk gedaan, maar ik zou ook graag detail foto's zien :)

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:14

Vind het nogal erg umh.. nietszeggend. Sorry ben geen fan van abstracte werken